مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

بارندگی پراکنده تا اواسط هفته

محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان، آسمان استان گیلان را در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در برخی از نقاط شاهد وزش باد(گاهی جنوبی) هستیم و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

بارندگی پراکنده تا اواسط هفته
کد خبر: 464770
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۸:۵۵:۵۷

اعتمادآنلاین| مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از عصر و شب امروز با نفوذ تدریجی جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود.

محمد دادرس آسمان استان گیلان را در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در برخی از نقاط شاهد وزش باد(گاهی جنوبی) هستیم و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی با بیان اینکه آستارا با 9 درجه سلسیوس و رودبار با 22 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای رشت نیز طی امروز به ترتیب 9 و 14 درجه سلسیوس بوده و احتمال بارش 45 درصد است.

مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی تا بعد از ظهر امروز در منطقه است.

دادرس، از وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه ها و وقوع پدیده مه در نواحی جلگه ای طی امروز خبر داد و تصریح کرد: به تدریج از عصر و شب امروز با نفوذ جریانات شمالی، به تناوب شرایط برای افزایش ابر و در برخی از نقاط بارندگی پراکنده تا اواسط هفته فراهم می شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجددا وزش بد جنوبی(باد گرم) مورد انتظار است، خاطرنشان کرد: بیشینه ارتفاع موج دریا طی امروز و فردا نیز حدود یک متر است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها