کد خبر: 464867
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۱:۰۳:۳۴
| |

مصطفی طاهری، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرد:

انتظار کشیدن مجلس برای گزارش نیروی انتظامی

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با علت تعلل در رسیدگی به رفتار جنجالی سیلی‌زدن نماینده سبزوار به سرباز راهنمایی رانندگی فقط به یک جمله اکتفا کرد و گفت: «منتظر گزارش نیروی انتظامی هستیم.»

انتظار کشیدن مجلس برای گزارش نیروی انتظامی
کد خبر: 464867
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۱:۰۳:۳۴

اعتمادآنلاین| عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با علت تعلل در رسیدگی به رفتار جنجالی نماینده سبزوار به یک جمله اکتفا کرد و گفت: «منتظر گزارش نیروی انتظامی هستیم.»

ویدیوی سیلی زدن علی‌اصغر عنابستانی، نماینده اصولگرای مجلس یازدهم، به یک سرباز وظیفه در فضای مجازی بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت. این نماینده در ابتدا با وجود شاهدان عینی موضوع را تکذیب کرد اما با اعلام پلیس راهور مبنی بر اینکه مستندات کافی در این مورد وجود دارد، مجبور به عذرخواهی شد البته نه از آن سرباز وظیفه بلکه از مردم!

نکته جالب ماجرا این است در همان ساعت اولیه اعضای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع واکنش نشان دادند و مطرح کردند که در اولین نشست خود به این موضوع ورود می کنند.

اما اکنون پس از گذشت 21 روز از ماجرا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نه تنها به این موضوع ورود نکرده بلکه «موسی غضنفرآبادی» در گفت‌وگویی گفته بود که این موضوع در اولویت هیئت نظارت قرار ندارد. پیگیری‌هایی مبنی بر اینکه این موضوع در مجلس به چه مرحله ای رسیده منجر شد تا دیگر عضو هیئت نظارت از انتظار کشیدن مجلس برای گزارش نیروی انتظامی خبر دهد.

«مصطفی طاهری»، نماینده مردم زنجان و عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با علت تعلل در رسیدگی به رفتار جنجالی نماینده سبزوار به یک جمله اکتفا کرد و گفت: «منتظر گزارش نیروی انتظامی هستیم.»

این در حالی است که نیروی انتظامی بارها اعلام کرده که گزارش را برای قوه قضاییه ارجاع داده است و طبق اظهارات به نظر می رسد این گزارش نیازی به ارسال به مجلس ندارد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها