کد خبر: 464972
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۷:۰۱:۵۲
| |

دراگان اسکوچیچ:

برای بازی‌های دوستانه بعد از جلسه با AFC تصمیم‌گیری می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص اینکه تیم ملی در آینده چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: الان نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم. باید صبر کنیم تا جلسه‌مان با AFC برگزار شود و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

برای بازی‌های دوستانه بعد از جلسه با AFC تصمیم‌گیری می‌کنیم
کد خبر: 464972
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۷:۰۱:۵۲

اعتمادآنلاین| سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تماشای مسابقه بین تیم‌های تراکتور و سایپا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دراگان اسکوچیچ پس از تماشای دیدار بین تیم‌های سایپا و تراکتور تبریز درخصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: هفته آینده با AFC یک جلسه خواهیم داشت و آنجا صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. ولی هر موقع که بازی‌ها برگزار شود آماده خواهیم بود.

او درباره شرایط لیگ برتر ایران همچنین گفت: هم چیزهای مثبت وجود دارد و هم چیزهای منفی ولی این لیگی هست که داریم و باید تیم ملی را ازبین همین بازیکنان انتخاب کنیم. ما داریم سخت کار می کنیم و همه بازی‌ها را زیر نظر داریم که بهترین راه حل را پیدا کنیم. لژیونرهای خوبی به خصوص در بخش حمله داریم. بیشتر نقطه ضعف ما در دفاع است که باید آن را پوشش بدهیم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه تیم ملی در آینده چه برنامه ای خواهد داشت، گفت: الان نمی‌توانیم در این مورد صحبت کنیم. باید صبر کنیم تا جلسه مان با AFC برگزار شود و بعد تصمیم‌گیری کنیم. ولی شکی نیست که همه تلاش ما رقم زدن بهترین شرایط برای تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که امکان دارد در لیست او سورپرایز وجود داشته باشد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم سورپرایزی وجود داشته باشد. تلاش ما انتخاب بهترین بازیکنان است. هر بازیکنی که به سطح کیفی مورد نظر ما در تیم ملی برسد انتخاب می‌شود. من به فکر بهتر تیم ملی هستم و این برایم اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی در مورد احتمال برگزاری بازی‌های دوستانه هم گفت: همان طور که گفتم صبر می کنیم ببینیم که جلسه‌مان با AFC چطور پیش می رود و بعد از آن تصمیم‌گیری می کنیم. هر کاری برای بهتر شدن شرایط را انجام خواهیم داد.

اسکوچیچ در مورد درخواست ایران برای میزبانی متمرکز بازی‌های مقدماتی عنوان کرد: با برنامه ای که هست ما سه بازی خانگی داریم و به نفع مان است که سعی کنیم بازی‌ها را در ایران برگزار کنیم. ولی هر جایی هم بازی‌ها برگزار شود ما صد در صد آماده ایم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها