دل‌نبستن به کاخ کرملین گناه است؟! اعلام جرم علیه وزیر ارتباطات

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، در رابطه با اعلام جرم از آذری‌جهرمی گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری‌جهرمی، پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

دل‌نبستن به کاخ کرملین گناه است؟! اعلام جرم علیه وزیر ارتباطات
کد خبر: 464988
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از نقل‌قول آذری‌جهرمی از امام خمینی‌(ره) درباره عدم دل‌بستن به کاخ کرملین، دادستان زنجان علیه جهرمی اعلام جرم کرد.تاکنون جرم‌انگاری‌ای در رابطه با تأکید بر حفظ استقلال کشور و تکیه بر مردم نه نیروهای خارجی انجام نشده و منطقا هم نمی‌توان برای ایراد چنین سخنانی جرمی را متصور شد، اما شاهد هستیم سخن از عدم تکیه بر کاخ سفید و کاخ کرملین سبب شکایت قضائی از وزیر ارتباطات شده؛ در حالی که شعار نه شرقی نه غربی جزء بنیادی‌ترین شعارها و خواست‌ها در انقلاب 57 بوده است.

صادقی‌نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، در رابطه با اعلام جرم از آذری‌جهرمی گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری‌جهرمی، پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

صادقی‌نیارکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد کردند، بلافاصله مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرار بگیرند و کسی نمی‌تواند با صحبت‌های خود انقلاب و نظام را زیر سؤال ببرد، افزود: آنچه هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام داشتند، جای تأسف دارد. صادقی‌نیارکی اظهار کرد: انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش‌های و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب است.

همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبت‌های نسنجیده ارزش‌های نظام و انقلاب را زیر سؤال ببریم. رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این‌گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران است، پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

هفته گذشته آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات، در زنجان گفته بود همان‌گونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امیدبستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست. امام به ما یاد دادند که به «مردم» به‌ویژه کوخ‌نشین‌ها تکیه کنیم.

منبع: شرق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها