صدای تماشاگران باعث درگیری فکری و مرزبان شد

ظاهراً شکل میزبانی و نحوه چیدمان بلندگوها در اطراف زمین دلیل اصلی تقابل سرمربی مهمان با مربی میزبان بود. ماجرایی که البته ناظر بازی و سایر عوامل برگزاری مسابقه نیز در جریان آن قرار گرفتند و می‌شد به شکل بهتری مدیریت شود.

صدای تماشاگران باعث درگیری فکری و مرزبان شد
کد خبر: 465008
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ظاهراً شکل میزبانی و نحوه چیدمان بلندگوها در اطراف زمین دلیل اصلی تقابل سرمربی مهمان با مربی میزبان بود. ماجرایی که البته ناظر بازی و سایر عوامل برگزاری مسابقه نیز در جریان آن قرار گرفتند و می‌شد به شکل بهتری مدیریت شود ولی چنین اتفاقی رخ نداد تا جنجالی بر حاشیه‌های پرشمار این مسابقه اضافه شود.

بلندگوهای دردسرساز


با توجه به عدم حضور تماشاگران، تیم‌های میزبان صدای تشویق هواداران خود را از طریق بلندگو در داخل استادیوم‌ها پخش می‌کنند تا بازیکنان آنها با انگیزه و روحیه بیشتری کار را دنبال کنند. مقامات باشگاه سپاهان نیز با هماهنگی مسئولان ورزشگاه نقش جهان دقیقاً چنین کاری صورت داده بودند و صدای هواداران خود را با استفاده از بلندگوهای موجود پخش می‌کردند. از قرار معلوم، یکی از همین بلندگوها دقیقاً پشت نیمکت استقلال قرار داشت و پخش شدن مداوم صدا موجب برهم خوردن تمرکز و عصبانیت کادر فنی استقلال شد به همین خاطر محمود فکری که از شرایط کلافه بود، سر خود را به سمت ناظر مسابقه برگرداند و با صدای بلند گفت آقای ناظر! بگویید این بلندگو را خاموش کنند یا از پشت نیمکت ما بردارند. اصلاً صدا به صدا نمی‌رسد. اصلاً نمی‌توانیم به بازیکنان خودمان حرفی را منتقل کنیم. حتی برای حرف زدن روی نیمکت هم مشکل داریم و صدای همدیگر را به درستی نمی‌شنویم.

واکنش مرزبان


هنگامی که سرمربی استقلال مشغول اعتراض به ناظر مسابقه بود، علیرضا مرزبان دستیار اول محرم نویدکیا نیز لب خط حضور داشت و حرف‌های محمود فکری را شنید. ظاهراً مربی سپاهان مدعی شده بود که میزبانی آنها مشکلی ندارد و استقلال نباید مسائل خود را گردن سپاهانی‌ها بیندازد. ادعایی که با توجه به عدم حضور تماشاگران در داخل ورزشگاه و نزدیک بودن افراد به همدیگر، محمود فکری نیز آن را شنید و همین مسئله باعث ایجاد درگیری لفظی میان طرفین شد.

شما دخالت نکن


محمود فکری که بابت عقب‌افتادن تیم خود و صدای بلند بلندگوها به شدت ناراحت بود، بلافاصله پس از ورود مرزبان به داخل ماجرا واکنش تندی نشان داد و به مربی سپاهان گفت‌: اصلاً این مسئله به تیم سپاهان ارتباطی ندارد. شما در این ماجرا دخالت نکن. مشکلی است که ما آن را با ناظر در میان گذاشته‌ایم و موضوع ارتباطی به سپاهان ندارد. همین گفته سرمربی استقلال موجب شد تا مرزبان هم از کوره دربرود و کار به جدال لفظی کشیده شود. البته نیمکت‌نشینان دو تیم وارد ماجرا شدند و انصافاً اغلب آنها سعی داشتند فضا را آرام کنند ولی ناگهان...

برهانی وارد می‌شود


در حالی که عوامل حاضر روی نیمکت هر دو تیم و برخی افراد مرتبط با برگزاری مسابقه مشغول آرام کردن مرزبان و فکری بودند، ناگهان آرش برهانی وارد ماجرا شد و به حمایت از سرمربی استقلال با مربی سپاهان به جر و بحث پرداخت تا دوباره آتش ماجرا شعله‌ور شود. این اتفاق باعث شد تا دوباره برای لحظاتی فضا ملتهب شود ولی به هر طریق ممکن که بود، طرفین را از فضا دور کردند و ماجرا فیصله پیدا کرد.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها