کد خبر: 465017
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۸:۲۱:۱۸
| |

امانوئل مکرون:

باید با روس‌ها و چینی‌ها در مقابله با کرونا کمک کنیم

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه به روزنامه دو دیمانش فرانسه گفت، باید با روس‌ها و چینی‌ها برای مشارکت دادن واکسن‌های تولیدی‌ آنها در تلاش‌های چند جانبه مهم برای مقابله با کرونا در پی دستیابی واکسن‌هایشان به تاییدیه لازمه سازمان بهداشت جهانی همکاری کنیم. او اضافه کرد: من اطمینان دارم جنگ جهانی علیه کرونا بدون همکاری جهانی گسترده‌تر و بزرگتر موفق نخواهد بود.

باید با روس‌ها و چینی‌ها در مقابله با کرونا کمک کنیم
کد خبر: 465017
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۰۸:۲۱:۱۸

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهوری فرانسه نسبت به اهمیت همکاری با روسیه و چین در جهتی که واکسن‌های این دو کشور در راستای خدمت به کمپین مقابله جهانی با پاندمی کرونا باشند، ابراز اطمینان کرد.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه به روزنامه دو دیمانش فرانسه گفت، باید با روس‌ها و چینی‌ها برای مشارکت دادن واکسن‌های تولیدی‌ آنها در تلاش‌های چند جانبه مهم برای مقابله با کرونا در پی دستیابی واکسن‌هایشان به تاییدیه لازمه سازمان بهداشت جهانی همکاری کنیم.

او اضافه کرد: من اطمینان دارم جنگ جهانی علیه کرونا بدون همکاری جهانی گسترده‌تر و بزرگتر موفق نخواهد بود.

ماکرون افزود: ما در حال حاضر با راهکارها مقابله می‌کنیم که رقابتی واقعی با زمان است بدون تلاش جهانی سریع، کارآمد و گروهی ما با عدم کنترل بر ویروس مواجه می‌شویم.

وزارت بهداشت روسیه در اوت اولین واکسن جهانی پیشگیری از کووید-19 را ثبت کرد که با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری روسیه آن را تولید کرد.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها