کد خبر: 465135
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۲:۴۱:۵۹
| |

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری:

در جریان اعلام نامزدی کواکبیان نیستم / توهین به رییس‌جمهوری باعث تخریب وجهه جریان رقیب دولت می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری گفت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا حزب مردم‌سالاری جلسات زیادی برگزار نکرده است و به همین دلیل در جریان اعلام نامزدی کواکبیان یا تغییر دبیرکل و شورای مرکزی حزب نیستم.

در جریان اعلام نامزدی کواکبیان نیستم / توهین به رییس‌جمهوری باعث تخریب وجهه جریان رقیب دولت می‌شود
کد خبر: 465135
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۲:۴۱:۵۹

اعتمادآنلاین| عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری، گفت: با شناختی که از مصطفی کواکبیان دارم، بعید نیست این دوره نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

داریوش قنبری روز دوشنبه (27 بهمن ماه) درباره احتمال نامزدی مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در کنگره این هفته حزب، گفت: در جریان این موضوع نیستم و اطلاعی از آن ندارم اما با شناختی که از او دارم بعید نمی‌دانم که این دوره نامزد شود.

حزب مردم‌سالاری برای انتخابات 1400 نامزد مستقل معرفی می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری افزود: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا حزب مردم‌سالاری جلسات زیادی برگزار نکرده است و به همین دلیل در جریان اعلام نامزدی کواکبیان یا تغییر دبیرکل و شورای مرکزی حزب نیستم.

قنبری درباره خط تخریبی جناح رقیب علیه نهاد ائتلافی جدید اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: کار خوب انتقادی ندارد. در این ائتلاف ترکیبی از احزاب و شخصیت‌های تراز اول جریان اصلاحات در تشکل وحدت بخش حضور دارند. قطعا و یقینا با توجه به تجاربی که از این دست تشکل‌ها در گذشته بوده، جریان اصلاحات با محوریت این تشکل می‌تواند به سمت وحدت و انسجام درونی به شکل مناسب حرکت کند. در این تردیدی نیست که این وحدت و انسجام درونی مبنای خوبی برای پیروزی جریان اصلاحات در انتخابات پیش‌رو است.

وی درباره توهین برخی شرکت‌کنندگان سالروز 22 بهمن به رییس‌جمهوری، یادآور شد: هنر جریان رقیب در توهین و بددهنی وتخریب‌هایی است که به نظر می‌رسد آنها این موضوع را با رقابت مناسب و نقد منصفانه اشتباه گرفته‌اند و قطعا هدف آنان از این کار به نوعی تبلیغات انتخاباتی است.

قنبری خاطرنشان کرد: در مجموع این کار باعث تخریب وجهه جریان رقیب دولت می‌شود. در این تردیدی نیست که جریان رقیب دولت میان نخبگان و تحصیلکردگان جامعه جایگاهی ندارد و این سبک تبلیغات را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: وجهه این جریان قطعا با این کار آسیب می‌بیند. به هر حال جریان رقیب دولت هیچ برنامه ایجابی ندارد و صرفا از طریق نگاه‌ها و برنامه‌های سلبی چون تخریب می‌خواهد به قدرت برسد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها