کد خبر: 465211
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۶:۵۵:۰۳
| |

سناتور لیندسی گراهام:

لارا ترامپ برنده اصلی دادگاه استیضاح بود

سناتور لیندسی گراهام بزرگترین برنده کل این دادگاه استیضاح، لارا ترامپ است. دوست عزیز من ریچارد بور، فقط لارا ترامپ را نامزد معین برای کرسی سنا در کارولینای شمالی اعلام کرد تا جایگزین او شود و من مطمئنا از او حمایت خواهم کرد، زیرا او آینده حزب جمهوری‌خواه است.

لارا ترامپ برنده اصلی دادگاه استیضاح بود
کد خبر: 465211
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷ ۱۶:۵۵:۰۳

اعتمادآنلاین| لیندسی گراهام در مصاحبه با فاکس نیوز، لارا ترامپ، عروس رئیس جمهور سابق آمریکا را برنده اصلی دادگاه استیضاح خواند.

سناتور لیندسی گراهام پیش‌بینی کرد لارا ترامپ، عروس رئیس‌جمهور سابق آمریکا از دومین برائت ترامپ در دادگاه استیضاح آخر هفته بهره‌مند شود.

گراهام در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: بزرگترین برنده کل این دادگاه استیضاح، لارا ترامپ است. دوست عزیز من ریچارد بور، فقط لارا ترامپ را نامزد معین برای کرسی سنا در کارولینای شمالی اعلام کرد تا جایگزین او شود و من مطمئنا از او حمایت خواهم کرد، زیرا او آینده حزب جمهوری خواه است.

بور یک جمهوری خواه بازنشسته است که به محکومیت ترامپ در تحریک شورش در پایتخت آمریکا در اوایل سال جاری رای داد. بور در بیانیه‌ای اعلام کرد شواهد قانع کننده حاکی از این است که ترامپ مقصر ایجاد شورش علیه شاخه‌ای از دولت است، بنابراین من به محکومیت او رای داده‌ام.

جمهوریخواهان کارولینای شمالی ساعاتی بعد بور را محکوم کردند.

رهبر حزب گفت جمهوریخواهان کارولینای شمالی سناتور بور را به مجلس سنا فرستادند تا از قانون اساسی حمایت کند و رای او امروز برای محکومیت در دادگاهی که او خلاف قانون اساسی اعلام کرد، تکان‌دهنده و ناامیدکننده است.

یک نظرسنجی که در اواخر سال گذشته انجام شد، لارا ترامپ را به عنوان گزینه مورد علاقه در میان نامزد‌های مقدماتی جمهوریخواه برای پر کردن صندلی خالی بور نشان داد. او با اریک، پسر رئیس‌جمهور سابق ازدواج کرده است و در مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016 و 2020 جایگزین برتر بود.

منبع: ‌باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها