کد خبر: 465314
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

برگزارکنندگان ‌مراسم رقص و پایکوبی منتظر برخورد قاطع قضائی‌ باشند

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: مدیران بی‌کفایت و بی‌لیاقتی که با برگزاری سهوی و یا خدای‌نکرده عمدی یک جشنواره موهن در بجنورد باعث جریحه‌دار شدن احساسات دینی مردم شدند٬ منتظر عواقب قضائی اقدام خود باشند.

برگزارکنندگان ‌مراسم رقص و پایکوبی منتظر برخورد قاطع قضائی‌ باشند
کد خبر: 465314
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با اشاره به برگزاری مراسم رقص و پایکوبی در جشنواره بازی‌های بومی و محلی بجنورد٬ اظهار داشت: به‌محض اطلاع از این موضوع مراتب قضائی انجام و از ادامه برگزاری ممانعت شد.

وی افزود: در این باره تا کنون سه نفر از برگزارکنندگان مراسم در بازداشت هستند و تحقیقات توسط ضابطین قضائی ادامه دارد و احتمال دستگیری افراد دیگر نیز وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد٬ توهین به مقدسات را جرم دانست و ادامه داد: آنچه در روز شهادت امام معصوم(ع) در بجنورد روی داد و سبب انتقاد بحق طیف وسیعی از جامعه شد٬ یک جرم آشکار است و با عوامل آن به‌شدت برخورد می‌شود تا از این پس شاهد این گونه اقدامات نباشیم. مدیران بی‌کفایت و بی‌لیاقتی که با صدور مجوز به‌صورت سهوی و یا خدای‌نکرده عمدی٬ باعث جریحه‌دار شدن احساسات دینی مردم شدند نیز بدانند عواقب سخت قضائی در انتظار آنان است.


روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)٬ برگزاری جشنواره ورزش‌های بومی و محلی بجنورد با چاشنی رقص و موسیقی و پایکوبی٬ اعتراض جمع وسیعی از امت حزب‌الله و مردم خراسان شمالی را در پی داشت که با برخورد سریع دستگاه قضائی برخی از عوامل این رویداد دستگیر شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها