کد خبر: 465338
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

هواداران انگلیسی دوباره وارد ورزشگاه می‌شوند / یورگن کلوپ احتیاج به استراحت ندارد / قهرمانان لوکس به مصاف هم می‌روند

روزنامه‌های ورزشی اروپا در شانزدهمین روز از ماه فوریه نگاهی داشتند به رقابت‌های فوتبال. رسانه‌های نوشتاری انگلیس به وضعیت یورگن کلوپ در لیورپول، روزنامه‌های ایتالیا به دربی شهر میلان و روزنامه‌های اسپانیایی به دیدار حساس بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته‌اند.

هواداران انگلیسی دوباره وارد ورزشگاه می‌شوند / یورگن کلوپ احتیاج به استراحت ندارد / قهرمانان لوکس به مصاف هم می‌روند
کد خبر: 465338
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در شانزدهمین روز از ماه فوریه نگاهی داشتند به رقابت‌های فوتبال. رسانه‌های نوشتاری انگلیس به پیروزی چلسی و همچنین وضعیت یورگن کلوپ در لیورپول پرداخته‌اند. روزنامه‌های ایتالیا به دربی شهر میلان پرداخته‌اند و روزنامه‌های اسپانیایی هم نگاهی داشته‌اند به دیدار حساس بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

***

لیورپول روزهای خوبی را سپری نمیکند و همین موضوع باعث شده تا یورگن کلوپ، مربی آلمانی این تیم، تحت فشار شدیدی قرار بگیرد. هرچند عملکرد فوق‌العاده این تیم در فصل گذشته باعث شده تا هواداران لیورپول از این مربی حمایت کنند. روز گذشته لیورپولی‌ها پرچمی را بر دیوار باشگاه نصب کردند که بر روی آن خطاب به یورگن کلوپ نوشته شده بود: «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد».

حالا روزنامه‌های انگلیسی در شماره امروز خودشان وضعیت این مربی و قهرمان سال گذشته لیگ برتر جزیره را مورد بررسی قرار داده‌اند. روزنامه «مترو» در صفحه ورزشی خودش عکسی از یورگن کلوپ منتشر کرده و نوشته: «من به استراحت احتیاج ندارم». این پاسخ در جواب خبرنگاری است که از یورگن کلوپ سوال کرده آیا شما تیم را ترک میکنید یا اینکه به استراحت نیاز دارید؟ روزنامه مترو در این گزارش نوشته: «یورگن کلوپ، بعد از شکست برابر لسترسیتی، قصد داشته از مربیگری سرخ‌های مرسی ساید کناره‌گیری کند اما در عمل این اتفاق رخ نداده است.»

مترو در ادامه عکسی از شادی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، هم منتشر و به گلزنی این بازیکن برابر نیوکاسل اشاره کرده است. این بازیکن بعد از گذشت 1000 دقیقه بالاخره توانست برای چلسی گلزنی کند.

1

روزنامه «استاراسپورت»، در شماره امروز خود به بررسی وضعیت یورگن کلوپ و کنفرانس خبری این مربی پرداخته است. این روزنامه نوشته: «رئیس کلوپ اصرار دارد که از جنگ عقب‌نشینی نمی‌کند».

1

روزنامه «تایمز» اما بر خلاف دیگر رسانه‌های انگلیس که ماجرای لیورپول و مربی آلمانی آن را پوشش داده‌اند، به بازی فینال اف‌ای‌کاپ یا جام حذفی انگلیس پرداخته است. تایمز در این گزارش مدعی شده که فینال این رقابت‌ها با حضور هواداران برگزار خواهد شد؛ خبری خوش برای دوستداران فوتبال لیگ جزیره. هرچند هواداران فوتبال در روزهای پایانی سال 2020 و ابتدایی سال 2021، به صورت محدود راهی ورزشگاه شده بودند اما گسترش دوباره ویروس کرونا در بریتانیا باعث شد تا دولت این کشور دوباره از حضور آنها در ورزشگاه‌ها جلوگیری کند. حالا بعد از شروع واکسیناسیون گسترده در بریتانیا، روزنامه تایمز در گزارش خود خبر از حضور مجدد هواداران در ورزشگاه‌ها داده است.

این روزنامه نوشته: «فینال جام حذفی و جام اتحادیه، به عنوان مسابقات آزمایشی برای تست حضور دوباره هواداران در ورزشگاه‌ها برگزیده شده‌اند. دولت علاقه زیادی دارد تا بتواند شرایط را برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم کند و واکسیناسیون گسترده باعث شده تا چنین فرصتی برای آنها به وجود بیاید.»

طبق اعلام روزنامه تایمز، در بریتانیا بیش از 15 میلیون نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. خبری خوب که اعتماد به نفس دولت را برای بازگرداندن هواداران به استادیوم‌ها بالا برده است. ضمن اینکه بریتانیا در ماه‌های آینده میزبان رقابت‌های ورزشی مهمی مانند فرمول یک، تنیس ویمبلدون و همچنین رقابت‌های فوتبال یورو 2021 است. حضور هواداران در ورزشگاه‌ها می‌تواند برای دولت بریتانیا مهم باشد.

1

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» چاپ ایتالیا در شماره امروز خودش به استقبال دربی میلان در سریA رفته است. دیداری که می‌تواند تا حدودی تکلیف قهرمانی در لیگ ایتالیا را مشخص کند. این روزنامه با انتشار عکسی از آنتونیو کونته، مربی اینترمیلان، نوشته: «کونته آن را به دست می آورد». این روزنامه عکسی از زلاتان ایبراهیموویچ و همچنین استفانو پیولی مربی میلان را هم منتشر کرده است.

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» هم مانند کوریره، نگاهی داشته به دربی میلان و نوشته: «دربی دربی». این روزنامه در ادامه نوشته: «این نبرد جانلوئیجی دوناروما و نیکولو بارلا، بازیکنان جوان ایتالیایی خواهد بود.» گازتا البته عکسی از رونالدو و لیونل مسی را منتشر کرده و نوشته: «بیایید ستاره‌ها را مرور کنیم»؛ تیتری که اشاره به آغاز دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

1

روزنامه «مارکا» چاپ اسپانیا عکسی از صورت لیونل مسی و کیلیان امباپه، بازیکنان بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، را منتشر کرده و تیتر اصلی خودش را به بازی حساس این 2 تیم در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داده است. مارکا نوشته: «مسی و امباپه؛ دوئل حال و آینده».

1

روزنامه «as» هم عکسی از مسی و امباپه، ستاره‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن را منتشر کرده و نوشته: «امباپه، مسی را به چالش می‌کشد».

1

روزنامه «موندو» هم تیتر اول خودش را به بازی حساس بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن، اختصاص داده است. «موندو» عکس مسی را در صفحه اول خودش منتشر کرده و نوشته: «او دیگر نمی‌رود».

1

روزنامه «اسپورت» اسپانیا هم خبر اصلی خودش را به بازی بارسلونا و PSG در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داده و نوشته: «قهرمانان لوکس».

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها