کد خبر: 465361
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۴۶:۰۴
| |

رضا صالحی امیری:

منتظر رای جودو هستیم

سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس 6 قهرمان ملی، در خصوص رای دادگاه CAS در پرونده جودو گفت: منتظر رای دادگاه هستیم اگر عادلانه رای صادر شود به نفع ما خواهد بود.

منتظر رای جودو هستیم
کد خبر: 465361
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۱:۴۶:۰۴

اعتمادآنلاین| سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس 6 قهرمان ملی اظهارداشت: آنچه اهمیت دارد این است که تاریخ و تبار ایران را به نسل جدید معرفی کنیم. تمدن ایران محصولی از مجموعه و عوامل مختلف است. این سوال مطرح می‌شود که چه تصویری از ورزش را باید به نسل بعد نشان دهیم؟

وی افزود: نسبت به تاریخ ورزش ایران وظیفه اساسی و تاریخی داریم و باید تلخی و شیرینی ها که مردم در یک قرن داشتند به نسل بعد منتقل کرد در همین راستا موزه در سال 97 افتتاح شد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ما نیازمند عبور از سطح قهرمانی به پهلوانی هستیم. تعداد مدال تختی را کسی به یاد ندارد ولی مرام پهلوانی وی ماندگار شده است‌ نسل جدید باید بداند نمی تواند فقط به سکو و مدال افتخار کند.

وی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: راجع به فوتبال اظهار نظر نمی کنم منتظر دریافت نتایج هستم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص جلسه امروز ستاد عالی ورزش گفت: به صورت دایمی و دو هفته یکبار جلسات ستاد عالی را داریم. در تلاشیم تا وفاق و همدلی در ورزش ایجاد شود که در قابل ستاد ایجاد شده است. تمام تصمیمات در ستاد عالی ورزش گرفته می شود.

صالحی‌امیری در خصوص رای دادگاه CAS در پرونده جودو یادآوری کرد: منتظر رای دادگاه هستیم اگر عادلانه رای صادر شود به نفع ما خواهد بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها