کد خبر: 465434
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۵:۲۴:۴۱
| |

هشدار به یوونتوس؛ از طارمی بترسید

یک سایت ایتالیایی نوشته: به نظر می‌رسد کونسیسائو زوج مناسب ماره‌گا را پیدا کرده است این بازیکن مهدی طارمی ایرانی است که در تابستان از ریوآوه به پورتو آمد. مطمئناً طارمی خطر شماره یک برای دفاع یوونتوس است.

هشدار به یوونتوس؛ از طارمی بترسید
کد خبر: 465434
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۸ ۱۵:۲۴:۴۱

اعتمادآنلاین| سایت juventibus ایتالیا در گزارشی به بررسی عملکرد بازیکنان پورتو، به خصوص مهدی طارمی پرداخته و بر لزوم غافل نشدن از این مهاجم ایرانی تاکید کرده است. این سایت ایتالیایی نوشت؛ «به نظر می‌رسد کونسیسائو زوج مناسب ماره‌گا را پیدا کرده است: این بازیکن مهدی طارمی ایرانی است که در تابستان از ریوآوه به پورتو آمد. مطمئناً طارمی خطر شماره یک برای دفاع یوونتوس است. او در 10 بازی گذشته در لیگ پرتغال 7 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است؛ «مهاجم 77 کیلوگرمی و 187 سانتیمتری ایران نه به تکنیک خیلی خاصی مجهز است و نه یک شوتزن از راه دور است اما او در قرار دادن خودش در مکان مناسب برای استفاده از پاس‌های دیاز، تکنیک کرونا و ورود به فضایی که ماره‌گاه برایش ایجاد می‌کند، خیلی خوب است. طارمی در واقع مهاجم ترسناک اروپا نیست اما او دوره کلاسیک را پشت سر می‌گذارد که در آن همه چیز در یک مسیر درست برای یک مهاجم قرار می‌گیرد. غفلت از فرصت طلبی طارمی یک اشتباه مهلک برای دفاع یوونتوس است.»

1

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها