کد خبر: 465590
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۰:۵۷:۴۲
| |

مهدی طارمی اسلحه مهم پورتو برابر یوونتوس

طارمی 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد ولی همه آنها به صورت یار تعویضی به میدان آمد. او در مجموع در این رقابت 27 دقیقه بازی کرد ولی اکنون امشب می‌خواهد به صورت کامل و از ابتدا در ترکیب پورتو قرار گیرد.

مهدی طارمی اسلحه مهم پورتو برابر یوونتوس
کد خبر: 465590
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۰:۵۷:۴۲

اعتمادآنلاین| روزنامه رکورد در گزارش امروز خود از اولین بازی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به صورت ثابت صحبت کرد و از اندیشه کونسیسائو برای این بازی نوشت.

طارمی 3 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد ولی همه آنها به صورت یار تعویضی به میدان آمد. او در مجموع در این رقابت 27 دقیقه بازی کرد ولی اکنون امشب می‌خواهد به صورت کامل و از ابتدا در ترکیب پورتو قرار گیرد.

رکورد پرتغال نوشت که کونسیسائو می‌خواهد روشی که در بازی مقابل منچسترسیتی انجام داد را مقابل یوونتوس به کار گیرد.

در آن مسابقه پورتو با سیستم 2-3-5 بازی کرد و خط حمله کونسیسائو با زوج «کورونا-مارگا» چیده شد. امشب البته سرمربی پورتو می‌خواهد با زوج طارمی و مارگا تیم را به میدان بفرستد و در پشت سر آن از کورونا و سرخیو اولیورا استفاده کند.

طارمی در اوج است

برونو فرناندش، خبرنگار سایت پرتغالی اوجوگو در مصاحبه با کالچومرکاتو به تمجید از طارمی پرداخت و اظهار داشت: پورتو بازیکنان باارزش زیادی دارد. مهدی طارمی، مهاجم این تیم که در این فصل 14 گل به ثبت رسانده است، عملکردی عالی از خود به جا گذاشته در محوطه جریمه بسیار فعال است. او با مارگا مشکل بزرگی برای خط دفاعی یوونتوس ایجاد خواهند کرد.

وی ادامه داد: مهاجم 28 ساله ایرانی رشد بسیار زیادی کرده به اسلحه مهم پورتو بدل شده است. من همچنین از بازی کورونا نیز لذت می‌برم. او بازیکنی درخشان است و تجربه بیشتری نسبت به طارمی دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها