سری جدید «شب‌های مافیا» تولید می‌شود/ مافیا بازی 42 بازیگر در عید نوروز

​سری دوم رئالیتی‌شوی محبوب «شب‌های مافیا» ساخته سعید ابوطالب با حضور مردان و زنان هنرمند، به زودی در جزیره کیش کلید می‌خورد.

سری جدید «شب‌های مافیا» تولید می‌شود/ مافیا بازی 42 بازیگر در عید نوروز
کد خبر: 465610
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۱:۵۱:۱۳

اعتمادآنلاین| پخش فصل چهارم سری اول «شب‌های مافیا» با رضایت بسیار بالای مخاطبان در پلتفرم فیلیمو و جابجا شدن رکوردهای میزان تماشا همراه بود و سری دوم آن برای پخش در تعطیلات عید نوروز هم اکنون در مرحله پیش تولید است.

در سری اول 36 هنرمند در سه فصل شرکت کرده بودند که از بین آن‌ها حامد آهنگی، مجید واشقانی، هادی کاظمی، سید جواد هاشمی، سیما تیرانداز، شهرزاد کمال زاده، سمانه پاکدل، مریم مومن، بهنام تشکر، امیر مهدی ژوله، امید حاجیلی و حسین مهری 12 بازیگر منتخب بودند که به فصل فینال راه یافتند و حالا فصلهای جدید سری دوم به همراه فینال فینالیست‌ها در راه تولید است.

رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» پیش از این برای اولین بار پس از بررسی آماری دقایق تماشا سریال‌ها و رئالیتی‌شوها در هفته اول انتشار، به رکورد شگفت‌انگیز 19 میلیون دقیقه تماشا دست یافت و این رکورد زنی‌ها تا قسمت آخر فصل سری اول آن ادامه داشت.

در سری دوم این بار 36 هنرمند شناخته شده زن و مرد با حضور محمد رضا علیمردانی بعنوان گرداننده در چهار فصل با هم در جزیره کیش مافیا بازی می‌کنند و 6 تن از بهترین بازیکنان این فصول به همراه 6 نفر از بهترین‌های سری قبل که تعداد هنرمندان حاضر در سری دوم را به 42 نفر می‌رساند، در فینال حضور پیدا خواهند کرد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با خوانندگی کاوه آفاق، و سرمایه‌گذاری فیلیمو ساخته شده است و در فروردین ماه امسال به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها