کد خبر: 465613
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۱:۵۴:۰۲
| |

احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت مطرح کرد:

عدم پیوستن حزب اراده ملت به نهاد اجماع‌ساز / حزب اراده ملت برای انتخابات 1400 کاندیدایی ندارد

دبیرکل حزب اراده ملت، در رابطه با عدم پیوستن حزب اراده ملت به نهاد اجماع‌ساز گفت: ما چون کاندیدای حزبی خاصی برای ریاست جمهوری نداریم بیشتر متمرکز انتخابات شورا هستیم. ما کاندیدا حزبی نخواهیم داشت و برای ریاست جمهوری ستاد حزبی هم نخواهیم زد.

عدم پیوستن حزب اراده ملت به نهاد اجماع‌ساز / حزب اراده ملت برای انتخابات 1400 کاندیدایی ندارد
کد خبر: 465613
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۱:۵۴:۰۲

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب اراده ملت گفت: جامعه تغییرات زیادی کرده است و ما در آینده شاهد شکل‌گیری جریاناتی خواهیم بود که از این دو گروه (اصلاح‌طلب، اصولگرا) عبور کرده اند.

احمد حکیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب اراده ملت، در رابطه با عدم پیوستن حزب اراده ملت به نهاد اجماع‌ساز گفت: ما چون کاندیدای حزبی خاصی برای ریاست جمهوری نداریم بیشتر متمرکز انتخابات شورا هستیم. ما کاندیدا حزبی نخواهیم داشت و برای ریاست جمهوری ستاد حزبی هم نخواهیم زد.

او افزود: شورای هماهنگی بر ریاست جمهوری متمرکز است و ما بیشتر بر سیاست‌های خرد و شوراها متمرکز هستیم. ما در بحث‌هایی که بر سر نهاد اجماع ساز شکل گرفته است حضور نداشتیم و برای شورای هماهنگی نامه زدیم و گفتیم که سیستم‌ها متفاوت شده و از تابستان در شورای هماهنگی نیستیم.

حکیمی‌پور تاکید کرد: ما منتظریم تا ببینیم خروجی نهایی چیست و کارها چگونه پیش خواهد رفت؛ من شخصا امیدوارم به نتیجه برسد.

او اضافه کرد: ما برای ریاست جمهوری کاندیدا نداریم و ستاد نخواهیم داشت ما هم اخبار را رصد می کنیم تا بدانیم چه کسانی برای مرحله نهایی انتخابات باقی می مانند و برنامه آنها چیست و بعد تصمیم می گیریم.

حکیمی‌پور یادآور شد: فضای جامعه ایران تغییر کرده است و صورت‌بندی سیاسی جامعه با تقسیم‌بندی‌های امروز جوابگو نیست و نمی‌توان گفت دو گروه اصولگرا و اصلاح‌طلب داریم و این دو سیاست ایران را تنظیم می کنند. جامعه تغییرات زیادی کرده است و ما در آینده شاهد شکل گیری جریاناتی خواهیم بود که از این دو گروه عبور کرده اند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها