آیا واکسن کرونا به نمایندگان تزریق شده؟

یک نماینده مجلس گفت: هیچ واکسنی نه در مجلس، نه درمانگاه مجلس یا بیمارستان خاصی برای تزریق نمایندگان وجود ندارد، اطلاعی ندارم که شاید نماینده‌ای در حوزه انتخابیه یا شهرش این واکسن را دریافت کرده یا نه، اما در مجلس و به صورت خاص برای نمایندگان همچین سهمیه قائل شده باشند صحت ندارد.

آیا واکسن کرونا به نمایندگان تزریق شده؟
کد خبر: 465675
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۴:۴۷:۵۶

اعتمادآنلاین| نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم برای تعطیلات نوروزی، باید سفر به استان‌های شمالی یا گردشگر پذیر هم مانند کیش ممنوع شود و فقط افرادی بومی و ساکنین با پروتکل‌های خاصی مجوز تردد داشته باشند تا بتوانیم از شیوع کرونا و بحران‌های آن جلوگیری کنیم.

ساعتی قبل سخنگوی ستاد نوروزی کیش اعلام کرد که "طبق مصوبات دومین جلسه ستاد نوروزی کیش ورود خودروهای پلاک کیش یا سرزمین اصلی به این منطقه از 25 اسفند تا 15 فروردین ممنوع است، ورود مسافران بدون خودرو نیز از مسیر دریایی به جزیره کیش به غیر از افراد دارای مدرک مالکیت و یا اجاره سالیانه منزل مسکونی، افراد شاغل و یا دارای مدرک رزرو هتل در فاصله زمانی 25 اسفند تا15 فروردین ممنوع خواهد بود". حال اینکه پیش‌بینی می‌شود با وجود این ممنوعیت سیل سفرها به استان‌های شمالی یا گردشگر پذیر اگه چنانچه محدودیت‌های جدیدی اتخاذ نشود، افزایش خواهد یافت.

جبار کوچکی‌نژاد در پاسخ به این سوال که نظر شما درخصوص محدودیت‌ سفرهای نوروزی برای استان‌های شمالی چیست؟ اظهار کرد: در تعطیلات اخیر بهمن‌ماه به جهت پیشگیری شیوع کرونا و جلوگیری از سیل سفرها به استان‌های شمالی، محدودیت‌های ترددی اعمال شد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه جزیره کیش یکی از مناطق محدود با حجم مسافرین زیاد است لذا آلودگی جزیره ممکن است کل ساکنین را درگیر کند و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به جا بگذارد.

وی گفت: معتقدم برای تعطیلات نوروزی، باید سفر به استان‌های شمالی یا گردشگرپذیر هم مانند کیش ممنوع شود و فقط افرادی بومی و ساکنین با پروتکل‌های خاصی مجوز تردد داشته باشند تا بتوانیم از شیوع کرونا و بحران‌های آن جلوگیری کنیم.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: باید محققان داخلی در تولید واکسن داخلی سرعت عمل به خرج دهند تا با تولید واکسن داخلی از وارد کردن آن جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: کرونا طی این یکسال خسارت‌های فروانی را به بخش‌های مختلف خصوصا اقتصاد وارد کرد لذا مردم را بیش از این وحشت‌زده نکنیم باید بپذیریم این ویروس هم مانند آنفلوانزا همچنان با بشر هست، قطعا هرچه سریعتر به تولید واکسن داخلی برسیم کسب و کارها رونق می‌گیرند زیرا در حال حاضر اقتصاد مریضی داریم و بحران کرونا مردم را دچار مشکل کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که صحت دارد نمایندگان مجلس جزو اولین گروهی بودند که واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند؟ گفت: هیچ واکسنی نه در مجلس، نه درمانگاه مجلس یا بیمارستان خاصی برای تزریق نمایندگان وجود ندارد، اطلاعی ندارم که شاید نماینده‌ای در حوزه انتخابیه یا شهرش این واکسن را دریافت کرده یا نه اما در مجلس و به صورت خاص برای نمایندگان همچین سهمیه قائل شده باشند صحت ندارد زیرا اولویت‌ تزریق واکسن کرونا با بخش‌های آسیب‌پذیر، سالمندان و کادر درمانی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها