کد خبر: 465708
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۶:۵۶:۵۱
| |

پانه آ گیاه چی مدیر کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی گیلان در گفتگو با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان در خصوص لیگ تندرستی:

لیگ تندرستی، در نوع خود طرحی بسیار عالی و جامع است که بی شک در ارتقا سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود

پانه آ گیاه چی مدیر کل زمین‌شناسی واکتشافات معدنی گیلان در گفتگو با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان در خصوص لیگ تندرستی اظهار داشت: این طرح در نوع خود بسیارعالی است و هر طرحی برای تشویق به حرکت و سوزاندن کالری هایی که در اثر عدم فعالیت جمع شده است عالی و موثر خواهد بود.

لیگ تندرستی، در نوع خود طرحی بسیار عالی و جامع است که بی شک در ارتقا سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود
کد خبر: 465708
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۶:۵۶:۵۱

اعتمادآنلاین| پانه آ گیاه چی مدیر کل زمین‌شناسی واکتشافات معدنی گیلان در گفتگو با مسئول روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان در خصوص لیگ تندرستی اظهار داشت: این طرح در نوع خود بسیارعالی است وهر طرحی برای تشویق به حرکت و سوزاندن کالری هایی که در اثر عدم فعالیت جمع شده است عالی و موثر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت ورزش دراین دوران که با کم تحرکی در بحران پاندمی کرونا مواجه هستیم، این چنین برنامه ها و طرح های مفید ورزشی نقش بسزایی در ارتقا سلامت جامعه خواهند داشت.

گیاه چی بابیان اینکه به نظر بنده حتما با استفاده از برنامه های آموزشی و ورزشی مجازی و فرصت شبکه اجتماعی، فعالیت جسمانی بطور گسترده ای فراگیر می شود، افزود: بسیاری از کلاسها حتی بصورت رایگان در حال برگزاری است که در این میان ورزشهای همگانی دراستان با ارایه برنامه ها و طرح های مختلف دراین خصوص نقش بسیار حائز اهمیتی در ترویج سلامتی دردوران قرنطینه و پاندمی کرونا داشته است.


مدیر کل زمین‌شناسی واکتشافات معدنی استان گیلان اظهر داشت: البته استفاده از فضای باز و پارکها هم می تواند به توسعه ورزش و ارتقا سلامت دراین دوران کمک شایانی داشته باشد.

همچنین افزود: حتی دراین خصوص برای بانوان هم امکانات مجزا در پارک بانوان محیاست که می توانند بهره مند شوند.

گیاه چی خاطر نشان کرد: ورزش منظم و دائمی بصورت روتین و روزمره می تواند در پیشگیری از بسیاری بیماریها نظیر کمر درد، افسردگی، دیابت، پوکی استخوان و فشار خون تاثیرگذار باشد.


پانته آ گیاه چی درخصوص اهمیت ورزش بانوان گفت: بانوان درخانواده ها نقش محوری و مهمی دارند بطوریکه بعنوان مادر و یا همسر می توانند با تشویق اعضای خانواده به ورزش و فعالیت جسمانی علاوه بر سلامتی، نشاط و شادابی را در خانواده ها نهادینه کنند.

منبع: روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان گیلان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها