تقدیر و تشکر خاص وزیر ارتباطات از همراه اول برای توسعه «شاد»

رکوردهای قابل توجه «شاد» به‌عنوان بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور، مورد توجه مسئولان ارشد کشور قرار گرفت و منجر به تقدیر و تشکر خاص وزیر ارتباطات از مدیرعامل همراه اول شد.

تقدیر و تشکر خاص وزیر ارتباطات از همراه اول برای توسعه «شاد»
کد خبر: 465723
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۸:۰۷:۲۰

اعتمادآنلاین| رکوردهای قابل توجه «شاد» به‌عنوان بزرگترین اپلیکیشن تعاملی کشور، مورد توجه مسؤولان ارشد کشور قرار گرفت و منجر به تقدیر و تشکر خاص وزیر ارتباطات از مدیرعامل همراه اول شد.

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کارکرد شبکه «شاد» روز گذشته پس از گزارش وزیر آموزش و پرورش، در جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور سران سه قوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از دستگاه‌های مسؤول و وزارت آموزش و پرورش در ایجاد و توسعه شبکه شاد، اظهار کرد: با توجه به اهتمام دولت به موضوع عدالت آموزشی، شبکه شاد توانسته است به مدد اقداماتی که در سال‌های اخیر در خصوص گسترش و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی انجام شده و به وسیله پیام‌رسانی بومی با بهره‌گیری از دانش و توانایی داخلی، عدالت آموزشی را محقق کند و از این نظر می‌تواند الگوی مناسبی برای تحقق پیام‌رسان‌های داخلی باشد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز امروز ضمن تقدیر و تشکری خاص از مدیرعامل همراه اول و تمامی تیم فنی شاد، در صفحه مجازی خود به ذکر آماری اجمالی از وضعیت این شبکه پرداخت.

براساس گزارش آماری منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیشینه پهنای باند شاد 403 گیگابیت بر ثانیه است و تاکنون حدود 25 میلیارد پیغام و بیش از 9 میلیارد فایل روی این پلتفرم ارسال شده است.

بالغ بر 12.7 میلیون دانش‌آموز، 115 هزار و 666 مدیر و 727 هزار و 537 معلم روی این پلتفرم آموزشی فعال هستند.

آذری جهرمی با اشاره به این رکوردهای قابل توجه نوشت: در شاد اقدام مهمی برای آموزش مجازی انجام شد؛ همه دست به دست هم دادند تا آموزش تعطیل نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها