کد خبر: 465803
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۱:۰۹:۲۱
| |

سر الکس از چه چیزی می‌ترسد؟

آلکس فرگوسن 79 ساله با یادآوری روزهای سخت بیماری خود گفت:‌ از دست دادن حافظه بزرگترین ترس من هنگام خونریزی مغزی در سال 2018 بود.  به همین خاطر فیلمی از اتفاق ساخته شده است.

سر الکس از چه چیزی می‌ترسد؟
کد خبر: 465803
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۱:۰۹:۲۱

اعتمادآنلاین| آلکس فرگوسن پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال جهان که 49 عنوان قهرمانی کسب کرده است، در ماه می 2018 به دلیل وجود لخته خونی در سرش به سرعت به بیمارستان برده شد. ترس از زندگی او وجود داشت و او روزها در بیمارستان سلطنتی سالفورد تحت مراقبت های ویژه بود.

آلکس فرگوسن 79 ساله با یادآوری روزهای سخت بیماری خود گفت:‌ از دست دادن حافظه بزرگترین ترس من هنگام خونریزی مغزی در سال 2018 بود. به همین خاطر فیلمی از اتفاق ساخته شده است. در ساخت این فیلم ، من توانستم مهمترین لحظات زندگی من ، خوب و بد را مرور کنم. حضور پسرم به عنوان کارگردان، یک گزارش صادقانه و صمیمی را تضمین کرده است.

این فیلم که در سینما و آمازون پرایم به نمایش در خواهد آمد شامل تصاویر بایگانی دیده نشده است.

بازیکنان سابق او اریک کانتونا ، رایان گیگز و گوردون استراچان در این فیلم بازی می کنند ، و همچنین آرچی ناکس - که به عنوان دستیار مدیر خود در آبردین و منچستر یونایتد کار می کرد ، در این فیلم بازی می کند.

فرگوسن طی هشت سال حضور در آبردین ، ​​سه عنوان قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند و جام برندگان جام اروپا را از آن خود کرد.

وی سپس با کسب 38 جام در 26 سال حضور در منچستریونایتد از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان ، به طولانی ترین مربی تاریخ منچستریونایتد و یکی از پرافتخارترین سرمربی های تاریخ تبدیل شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها