کد خبر: 465817
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۲:۱۲:۳۷
| |

داستان عجیب نائومی اوساکا درباره شکست نادال

نائومی اوساکا، تنیسوری که معمولا هنگام مصاحبه بعد از بازی خجالتی است پس از پیروزی قاطع 2 بر صفر برابر سرنا ویلیامز در نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا خاطره عجیبی را تعریف کرد که به رافائل نادال مربوط می شد. 

داستان عجیب نائومی اوساکا درباره شکست نادال
کد خبر: 465817
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰ ۱۲:۱۲:۳۷

اعتمادآنلاین| نائومی اوساکا، تنیسوری که معمولا هنگام مصاحبه بعد از بازی خجالتی است پس از پیروزی قاطع 2 بر صفر برابر سرنا ویلیامز در نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا خاطره عجیبی را تعریف کرد که به رافائل نادال مربوط می شد.

تنیسور ژاپنی به جیم کوریر (تنیسور بازنشسته) گفت: یک داستان می خواهم تعریف کنم. در طول سه هفته گذشته پیش از انجام بازی ها غذای ژاپنی می خوردم و دیشب تصمیم گرفتم غذای یونانی بخورم. به رختخواب رفتم و زمانی که امروز بیدار شدم متوجه شدم سیتسیپی (استفانوس سیتسیپاس) رافائل نادال را شکست داده است. آن را به عنوان یک نشانه دانستم. به همین خاطر به خوردن غذای یونانی ادامه خواهم داد.

سیتسیپاس بهترین دوست بانوی شماره سه جهان در زمین تنیس است. او یک بار در این رابطه گفت: از لحاظ فکری شبیه به هم هستیم. سوال پرسیدن را دوست داریم و خیلی از چیزها برایمان جذابیت دارد، این در حالی است که دنیای جداگانه خود را داریم. به نظرم ما انسان های صادقی هستیم. از لحاظ فرهنگی خیلی چیزها از هم دیگر یاد گرفتیم و موانع را شکستیم. خیلی سرگرم کننده است.

هر دو تنیسور هنوز در نخستین گرند اسلم سال رقابت می کنند. اوساکا امروز صبح به فینال صعود کرد و سیتسیپاس جمعه در نیمه نهایی به مصاف دنیل مدودف می رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها