کد خبر: 465952
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۱:۰۷:۱۷
| |

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها خبر داد:

بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در صحن مجلس

رئیس کمیسیون شورا‌ها با اشاره به آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات در این کمیسیون گفت: هفته آینده طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به صحن مجلس ارسال و بعد از اتمام بودجه بررسی می‌شود.

بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در صحن مجلس
کد خبر: 465952
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۱:۰۷:۱۷

اعتمادآنلاین| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بعد از اتمام بودجه در صحن بررسی می‌شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها گفت: هفته آینده طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به صحن مجلس ارسال و بعد از اتمام بودجه بررسی می‌شود.


محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات در کمیسیون مذکور اظهار کرد: ایراد‌های وارده از سوی شورای نگهبان به طرح مذکور رفع شده و ما منتظر هستیم که با تامین نظر شورای نگهبان طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را دوباره جمع بندی و به صحن مجلس ارسال کنیم.

وی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به این طرح افزود: ایراد‌های چندانی از سوی شورای نگهبان به طرح مذکور وجود ندارد و بیشتر مرتبط به اصل 115 قانون اساسی که به ویژگی‌های رجال سیاسی و مذهبی می‌پردازد معطوف است.

جوکار بیان کرد: هفته آینده طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به صحن مجلس ارسال خواهد شد، اما به دلیل قرار گرفتن لایحه بودجه سال 1400 در دستور کار مجلس، ما بعد از اتمام کار دخل و خرج کشور آن را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی گفت: هدف اصلی ما قانونگذاری است و ممکن است طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به انتخابات این دوره برسد و شاید هم در انتخابات بعدی مبنا قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها