محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری:

بعید می‌دانم درباره برجام بیانیه منتشر شود

رییس دفتر رییس‌جمهوری گفت: در مورد ادعای یک منبع اروپایی مبنی بر احتمال صدور بیانیه مشترک میان ایران و آمریکا پیش از ضرب‌الاجل سوم اسفندماه، گفت: خیر بعید می‌دانم. برخی به ما گفته‌اند که بررسی می‌کنند تا گام داوطلبانه بردارند اما در اینکه در قالب بیانیه باشد الان چیزی نمی‌دانم. 

بعید می‌دانم درباره برجام بیانیه منتشر شود
کد خبر: 465955
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۱:۱۶:۱۹

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه با "هجمه‌های اخیر نسبت به وی" گفت: این افراد می خواهند وارد حاشیه شویم، اما ترجیح می دهیم وقت‌مان را برای کارهای مهم تر صرف کنیم.

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در رابطه با "هجمه‌های اخیر نسبت به وی" گفت: این افراد می خواهند وارد حاشیه شویم، اما ترجیح می دهیم وقت مان را برای کارهای مهم تر صرف کنیم این حرف‌ها تمامی ندارد. افراد بیکار تریبون کم دارند و بنای مطرح شدن دارند به همین علت چنین اظهاراتی علیه دیگری مطرح می کنند. تلاش ما بر این است که وارد بازی این افراد نشویم.

او در مورد ادعای یک منبع اروپایی مبنی بر احتمال صدور بیانیه مشترک میان ایران و آمریکا پیش از ضرب‌الاجل سوم اسفند گفت: خیر بعید می دانم. برخی به ما گفته‌اند که بررسی می کنند تا گام داوطلبانه بردارند اما در اینکه در قالب بیانیه باشد الان چیزی نمی‌دانم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها