کد خبر: 466006
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۴:۲۷:۲۷
| |

هدیه ویژه رونالدو به طارمی نرسید!

«کریستیانو رونالدو» مهاجم پرتغالی یوونتوس بعد از باخت این تیم به پورتو پرتغال، هدیه ویژه‌ای را به بازیکنان رقیب داد!

هدیه ویژه رونالدو به طارمی نرسید!
کد خبر: 466006
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ ۱۴:۲۷:۲۷

اعتمادآنلاین| در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب تیم پورتو پرتغال موفق شد با نتیجه 2 بر یک یوونتوس ایتالیا را با حضور کریستیانو رونالدو شکست بدهد. گل نخست پورتو را مهدی طارمی مهاجم ایرانی به ثمر رساند.

طارمی یک روز بعد از این برد شیرین اعلام کرد که رونالدو برای بازیکنان تیم پورتو هدیه ویژه ای را ارسال کرده است؛ هدیه‌ای که البته به این مهاجم ایرانی نرسید!

ماجرا از این قرار است که قبل از بازی دو تیم، بازیکنان پورتو از «په په» مدافع و کاپیتان خود درخواست پیراهن رونالدو را می‌کنند. په په به واسطه سال‌ها بازی در کنار رونالدو در تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با ستاره یوونتوس دارد. په په هم این ماجرا را با دوست قدیمی خود در میان می‌گذارد و رونالدو دست به اقدام جالبی می‌زند.

طارمی در مصاحبه با برنامه فوتبال 120 با بیان اینکه 20-30 نفر از اعضای پورتو خواهان گرفتن لباس از رونالدو شده بودند، ماجرا را این‌طور شرح داد:

«بعد از بازی په په با یک کیسه از لباس رونالدو آمده بود و به بازیکنانی که درخواست کرده بودند، لباس‌ها را تحویل می‌داد! در نهایت فقط یک پیراهن با امضا باقی ماند. په‌په به من گفت که مهدی یادم رفت برای تو لباس بگیرم ولی این را از من بگیر. په په بسیار آدم خوبی است. به او گفتم نه؛ من لباس بازی برگشت رونالدو را در تورین از شما می‌گیرم.»

طارمی بدون شک یکی از ستاره‌های پورتو در این فصل از لیگ پرتغال بوده و با گلزنی در بازی با یوونتوس در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در اروپا، در کانون توجهات قرار دارد. باید دید آیا طارمی در بازی برگشت هم می‌درخشد و پیراهن رونالدو را با خاطره شیرین از آنِ خود می‌کند یا خیر.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها