«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

مهدی طارمی ستاره لیگ پرتغال / یوفا در صدد مقابله با سوپرلیگ اروپا / کومان به دنبال انقلاب دوم در بارسلونا

روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیستمین روز از ماه فوریه تیتر اول خود را به مسابقات فوتبال اختصاص دادند. روزنامه‌های بریتانیایی به بازی‌های لیگ برتر جزیره پرداختند و روزنامه‌های اسپانیا هم نگاهی داشتند به وضعیت بارسلونا.

مهدی طارمی ستاره لیگ پرتغال / یوفا در صدد مقابله با سوپرلیگ اروپا / کومان به دنبال انقلاب دوم در بارسلونا
کد خبر: 466133
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیستمین روز از ماه فوریه تیتر اول خود را به مسابقات فوتبال اختصاص دادند. روزنامه‌های بریتانیایی به بازی‌های لیگ برتر جزیره پرداختند و روزنامه‌های اسپانیا هم نگاهی داشتند به وضعیت بارسلونا. در ایتالیا هم روزنامه‌ها نگاهی انداختند به دربی میلان و پایان مصدومیت پائولو دیبالا. در ادامه روزنامه‌های ورزشی قاره سبز را با هم مرور می‌کنیم.

***

لیگ جزیره از شب گذشته آغاز شد و در تنها بازی برگزارشده از هفته بیست و پنجم ولورهمپتون با یک گل از سد لیدزیونایتد گذشت. این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری چهار دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آنها لیورپول به مصاف همشهری آبی‌پوش خود یعنی اورتون می‌رود.

دربی شهر لیورپول حساسیت بسیار بالایی دارد و به همین خاطر «گاردین» صفحه اولش را به این دیدار اختصاص داده است. این روزنامه با انتشار عکسی از یورگن کلوپ و کارلو آنچلوتی مربیان این 2 تیم و بازیکنان آنها تیتر «بازی برگشت» را برای صفحه اصلی خود انتخاب کرده است. این روزنامه در ادامه نگاهی داشته به فینال تنیس اوپن استرالیا و رقابت نائومی اوساکا و جنیفر بریدی. دیداری که خاطره بازی حساس و زیبای آنها در رقابت‌های اوپن آمریکا را تداعی می‌کند. به گفته اوساکا، دیدار مزبور یکی از سخت‌ترین مسابقاتش بوده و هیچ کسی تاکنون مثل بریدی نتوانسته او را تحت فشار قرار دهد.

1

روزنامه «ojogo»، چاپ پرتغال، با انتشار عکسی از مهدی طارمی تیتر اصلی‌اش را در بیستمین روز از ماه فوریه به این مهاجم ایرانی تیم پورتو اختصاص داده و نوشته: «طارمی تمام مقیاس‌ها را شکسته»؛ این روزنامه در ادامه به تاثیرگذاری این بازیکن در پورتو پرداخته است.

1

در ایتالیا روزنامه «گازتا دلو اسپورت» نگاهی داشته به دربی میلان و بازی برگشت میلان و اینتر. گازتا با انتشار عکسی از فرانک کسیه و روملو لوکاکو و درخشش آنها در تیم‌هایشان آنها را چهره‌های اصلی این دربی لقب داده و نوشته: «کسیه رئیس‌جمهور. لوکاکو رئیس».

1

روزنامه «توتو اسپورت» هم با انتشار عکسی از دیبالا، بازیکن آرژانتینی یوونتوس، نوشته: «عجله کن دیبالا»؛ تیتری که اشاره به بازگشت این بازیکن به میادین دارد. دیبالا به دلیل مصدومیت بازی‌های یوونتوس را از دست داده بود و حالا این این تیم به حضور دوباره او در ترکیب خود احتیاج مبرم دارد.

1

از آن سو در اسپانیا، روزنامه «مارکا» با انتشار عکسی از جام لیگ قهرمانان اروپا نوشته: «یک جام جدید متولد می‌شود». مارکا در این گزارش مدعی شده یوفا برای مقابله با طرح «سوپرلیگ اروپا» در صدد برگزاری یک جام جدید است. بنا بر ادعای این روزنامه، یوفا طرح اولیه آن را هم آماده کرده است.

1

روزنامه «موندو» با انتشار عکسی از ارلینگ هالند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند نوشته: «هالند، مورد نظر»؛ این تیتر گویای علاقه رونالد کومان سرمربی بارسلونا به جذب این مهاجم نروژی است، هرچند «موندو» در ادامه این گزارش آورده است که وضعیت اقتصادی بارسلونا چندان مطلوب نیست و رقم درخواستی دورتموند هم برای صدور رضایت‌نامه هالند بسیار بالاست. «موندو» البته نوشته بارسلونا به یک مهاجم قدرتمند نیاز دارد و حضور او در بارسلونا هواداران این باشگاه را خوشحال می‌کند.

1

روزنامه «اسپورت» با انتشار عکسی از رونالد کومان سرمربی بارسلونا نوشته: «کومان می‌خواهد انقلاب دوم در بارسلونا را رهبری کند.» در این گزارش آمده، هرچند بارسلونای کومان با نتیجه چهار بر یک برابر پاری سن ژرمن شکست خورد، اما این مربی هلندی اعتقاد دارد برنامه‌ای که در بارسلونا شروع کرده در آینده جواب خواهد داد. «اسپورت» در ادامه این گزارش به نقل از کومان نوشته: «مهم این است که بارسلونا فصل را به خوبی به پایان برساند. گرچه در مقابل سویا و پاریس شکست خوردیم اما بازیکنان نباید تسلیم شوند و باید به حرکتی که آغاز کرده‌ایم ادامه دهند.»

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها