گفتگوی بوگدانف با سفیر لبنان در مسکو

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و سفیر لبنان در مسکو در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص مسائل مهم و مورد توجه دو کشور رایزنی کردند.

گفتگوی بوگدانف با سفیر لبنان در مسکو
کد خبر: 466169
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۳:۰۸:۱۲

اعتمادآنلاین| وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، میخائیل بوگدانف، نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا با شوقی بونصار، سفیر لبنان در مسکو با دیدار کرد.

بوگدانف در این دیدار که به درخواست او برگزار شده بود بر لزوم حمایت از سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف لبنان در چارچوب تسریع روند تشکیل دولت جدید تاکید کرد.

دو طرف در جریان این دیدار به بررسی وضعیت لبنان پرداختند.

بوگدانف در این دیدار بر حمایت ثابت مسکو از حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی لبنان و لزوم حل تمامی مسائل بر اساس دستورکار ملی از سوی خود لبنانی‌ها بدون مداخله هیچ طرف خارجی تاکید کرد.

بوگدانف و سفیر لبنان در مسکو همچنین درباره مسائل عملی مربوط به تداوم همکاری و تقویت روابط دوستانه و قدیمی دو کشور، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و سفیر لبنان در مسکو همچنین به بررسی چشم انداز پیشبرد حل و فصل بحران سوریه با در نظر گرفتن پانزدهمین دور نشست مذاکرات آستانه پرداختند که در 16 و 17 ماه جاری میلادی در شهر سوچی روسیه برگزار شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها