کد خبر: 466243
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | زن 100 ساله تنها در جشن تولدش غافلگیر شد + عکس

یک زن انگلیسی که بدون هیچ قوم و خویشی مدت‌هاست در خانه سالمندان زندگی می‌کند تولد 100 سالگی خود را به شکل متفاوتی جشن گرفت.

دور دنیا | زن 100 ساله تنها در جشن تولدش غافلگیر شد + عکس
کد خبر: 466243
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زن انگلیسی که بدون هیچ قوم و خویشی مدت‌هاست در خانه سالمندان زندگی می‌کند تولد 100 سالگی خود را به شکل متفاوتی جشن گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، در پی فراخوانی که مرکز نگهداری سالمندان «یاردلی» منتشر کرد، هزاران نفر از سرتاسر جهان برای این زن که تنها و بدون هیچ خویشاوندی در این محل نگهدای می‌شود کارت تبریک ارسال کردند.

این مرکز نگهداری در فراخوان خود ابراز امیدواری کرده بود به مناسبت یکصدمین سالگرد تولد این زن، 100 کارت تبریک برایش ارسال شود، اما در کمال شگفتی بعد از چند روز این مرکز مملو از کارت‌های تبریک و هدیه‌هایی شد که همگی برای «لیلان گرینوای» ارسال شده بود.

به گفته کارکنان این مرکز، آنها نگران بودند که این مادربزرگ هیچ هدیه‌ای در یکصد سالگی‌اش دریافت نکند، اما این فراخوان باعث شد زن هدایایی فراتر از حد انتظار و در حدود 10 هزار کادو از نقاط مختلف جهان از جمله استرالیا، آفریقای جنوبی، سنگاپور و ایالات متحده دریافت کند.

این زن متولد 13 فوریه 1921 در بیرمنگام است و تاکنون چهار پادشاه و 25 نخست‌وزیر را به چشم دیده و شاهد آغاز و پایان 2 جنگ جهانی بوده است.

به گفته کارمندان خانه سالمندان، «لیلان» بعد از این غافلگیری مجبور خواهد شد حداقل یک ماه برای خواندن تمامی کارت تبریک‌های ارسال‌شده و باز کردن هدایای رسیده وقت بگذارد؛ چیزی که در این مرکز نگهداری به وفور یافت می‌شود.

مادربزرگ

مادربزرگ2

مادربزرگ3

مادربزرگ4

مادربزرگ5

مادربزرگ6

مادربزرگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها