«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | مرخصی طولانی‌مدت باحقوق شرکت فرانسوی به کارمندانش به صورت مشروط

یک شرکت فناوری اطلاعات فرانسوی اعلام کرد از اول ژانویه 2021 تمامی کارمندانش می‌توانند از مرخصی طولانی‌مدت با حقوق بهره‌مند شوند، اما در این میان یک شرط هم از سوی این شرکت تعیین شده است.

دور دنیا | مرخصی طولانی‌مدت باحقوق شرکت فرانسوی به کارمندانش به صورت مشروط
کد خبر: 466247
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک شرکت فناوری اطلاعات فرانسوی اعلام کرد از اول ژانویه 2021 تمامی کارمندانش می‌توانند از مرخصی طولانی‌مدت با حقوق بهره‌مند شوند، اما در این میان یک شرط هم از سوی این شرکت تعیین شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این شرکت که مقر آن در شهر لیون واقع در جنوب فرانسه است تمامی کارمندانش می‌توانند درخواست مرخصی طولانی‌مدت به همراه حقوق دهند و از آن بهره‌مند هم بشوند، اما این امتیاز را به یک بند مشروط کرده است.

به گفته مدیران این شرکت، هر کارمندی که چنین درخواستی داشته باشد باید این شرط را مد نظر قرار دهد که مرخصی‌اش نباید کار یکی دیگر از کارمندان را مختل کند یا مانع از توسعه پروژه‌ای خاص شود.

نیکولاس پیروز مدیر شرکت در مورد این ایده به اسکای‌نیوز گفته است: این ایده را یکی از کارمندان پیشنهاد کرد من هم مخالفتی با پذیرش و اجرایی کردن آن نداشتم. ما 31 کارمند داریم و من به مسئولیت‌پذیری و پختگی کارمندانم اطمینان دارم.

او معتقد است مرخصی غیرمحدود می‌تواند اعتماد متقابل بین کارمندان و مدیران را بیشتر کند که به نوبه خود موجب افزایش میزان بهره‌وری خواهد شد.

گفته می‌شود در حال حاضر 2 شرکت در فرانسه این ایده را مشروط به تحقق اهداف کلان خود اجرایی کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها