کد خبر: 466269
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

یک میلیون دلار بابت اثبات زندگی پس از مرگ

یک ثروتمند آمریکایی که به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارد اعلام کرد به سه نفر از کسانی که بتوانند به طور علمی این مساله را به اثبات برسانند مجموعاً یک میلیون دلار جایزه خواهد داد.

یک میلیون دلار بابت اثبات زندگی پس از مرگ
کد خبر: 466269
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک ثروتمند آمریکایی که به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارد اعلام کرد به سه نفر از کسانی که بتوانند به طور علمی این مساله را به اثبات برسانند مجموعاً یک میلیون دلار جایزه خواهد داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از نیویورک تایمز، رابرت بیگلو ثروتمند مشهور و یکی از قطب‌های ساختمان‌سازی در لاس‌وگاس اعلام کرد به سه نفر که بتوانند به پرسش «آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد؟» پاسخ بدهند یک میلیون دلار جایزه می‌دهد.

این ثروتمند 76ساله که شیفته موجودات فضایی است اخیراً موسسه پژوهش‌های آگاهی را برای تحقیق در رابطه با زندگی پس از مرگ تاسیس کرده است.

او به دنبال آن است که بداند آیا آگاهی بشری بعد از مرگ جسمی هم باقی می‌ماند یا خیر. بیگلو به دانشمندان و پزشکان متخصص اعصاب و نیز روانشناسان تا اول آگوست 2021 مهلت داد بهترین دلیل برای بقای این آگاهی بعد از مرگ جسمی را در قالب یک مقاله‌ 25 هزار کلمه‌ای ارائه کنند.

یک گروه از داوران متخصص مقالات برنده را روز اول نوامبر اعلام می‌کنند و به ترتیب به مقالات اول تا سوم 500، 300 و 150 هزار دلار جایزه داده می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها