کد خبر: 466279
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۰۸:۱۷:۰۰
| |

مدیرعامل استقلال حق امضا ندارد

از فدراسیون فوتبال شایعاتی به گوش می رسد که احمد مددی به دلیل اینکه نامش همچنان به عنوان مدیرعامل یک شرکت دیگر ثبت شده، نمی‌تواند برخی از نامه‌های استقلال را تحت عنوان مدیرعامل این باشگاه امضا کند!

مدیرعامل استقلال حق امضا ندارد
کد خبر: 466279
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۰۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شرایط مدیریتی باشگاه استقلال به گونه‌ای است که نقش اعضای هیئت مدیره و به ویژه رئیس این هیئت کاملاً پررنگ‌تر از احمد مددی دیده می‌شود. مدیرعامل باشگاه استقلال که قبل از بازی با سپاهان دچار حمله قلبی شده و در بیمارستان بستری شد، این روزها در منزل دوران استراحت مطلق خود را سپری می‌کند ولی انصافاً حتی قبل از این ماجرا هم به نظر می‌رسید وضعیت به گونه‌ای است که اسماعیل خلیل‌زاده نقشی به مراتب مهم‌تر و برجسته‌تر در تمام امور اجرایی باشگاه دارد.

در همین خصوص روز گذشته این زمزمه را داخل فدراسیون فوتبال شنیدیم که عده‌ای در کمیته‌های مختلف مدعی بودند احمد مددی به دلیل اینکه نامش همچنان به عنوان مدیرعامل یک شرکت دیگر ثبت شده، نمی‌تواند برخی از نامه‌های استقلال را تحت عنوان مدیرعامل این باشگاه امضا کند! البته مقامات باشگاه استقلال چنین ادعایی را تکذیب می‌کنند و مدعی‌اند مشکل حقوقی پیرامون امضای اسناد توسط مددی وجود ندارد.

در مورد مدیرعامل استقلال این شایعه هم مطرح است که رابطه او با برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه چندان گرم نیست.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها