زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

دولت از تعطیلی پروژه‌های تولیدی جلوگیری کند/ از دولت اشتغال جدید نمی‌خواهیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از دولت، اشتغال جدید نمی‌خواهیم و تنها درخواست ما این است که از تعطیلی پروژه‌های تولیدی جلوگیری شود.

دولت از تعطیلی پروژه‌های تولیدی جلوگیری کند/ از دولت اشتغال جدید نمی‌خواهیم
کد خبر: 466394
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: وزیر صمت وعده داد که با مافیای فولاد برخورد خواهد کرد اما متاسفانه تاکنون این اقدام محقق نشده است.

وی بیان کرد: وزیر صمت همچنین این وعده را داد که پیگیری های لازم برای توزیع عادلانه خوراک فولاد انجام شود که این موضوع هم محقق نشده است.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از کارخانه های فولاد که متعلق به بانک ملی بود در سال 96 به فولاد خوزستان منتقل شد و این خوراک از استان خوزستان خارج شد.

زنگنه ادامه داد: علیرغم آنکه وزیر نسبت به خروج خوراک از این استان، نامه رسمی زده است اما هنوز اقدامی انجام نشده و این اقدام منجر به تضییع حقوق مردم برخی از استان ها شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در سال «جهش تولید» هستیم اما متاسفانه شاهدیم که برخی از واحدهای تولیدی بزرگ تعطیل شده است و ما از دولت اشتغال جدید نمی خواهیم و تنها درخواست ما آن است که هر روز با بخشنامه های جدید خود باعث تعطیلی واحدهای تولیدی نشود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها