کد خبر: 466423
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۷:۰۰
| |

غلامرضا نوری قزلجه، سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مطرح کرد:

فعال‌سازی تمام ظرفیت دیپلماسی کشور برای رفع تحریم‌ها

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم از تأکید اعضای این فراکسیون بر فعال‌سازی تمام ظرفیت کشور جهت دستیابی به منافع اساسی، کاهش هزینه‌های تحمیلی و رفع کامل تحریم‌ها خبر داد.

فعال‌سازی تمام ظرفیت دیپلماسی کشور برای رفع تحریم‌ها
کد خبر: 466423
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم از تأکید اعضای این فراکسیون بر فعال‌سازی تمام ظرفیت کشور جهت دستیابی به منافع اساسی، کاهش هزینه‌های تحمیلی و رفع کامل تحریم‌ها خبر داد.

غلامرضا نوری قزلجه با اشاره به نشست صبح امروز (یکشنبه، سوم اسفندماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم، با موضوع بودجه 1400 و بررسی آخرین تحولات حوزه سیاست خارجی، گفت: اعضای حاضر در جلسه در خصوص دستورات جلسه نظرات و مطالب خود را بیان کردند و در نهایت جمع بندی صورت گرفت.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جمع‌بندی اعضای شورای مرکزی این فراکسیون عنوان کرد: با توجه به اصلاحیه دولت در لایحه بودجه و به دنبال آن، بررسی و انجام برخی اصلاحات در مرحله دوم رسیدگی در کمیسیون تلفیق و در نهایت عملیاتی تر شدن بودجه 1400 در حوزه‌های مختلف و تأمین بخشی از دغدغه‌های نمایندگان، از جمله قیمت کالاهای اساسی به واسطه تصمیم درست برای ارز ترجیحی و ملاحظه وضعیت صندوق‌ها و مجوز تعدیل لازم در پرداختی‌های مختلف در کشور و موارد دیگر، با کلیت موضوع موافقت شد.

وی افزود: بنابراین، مقرر شد در جریان بررسی بودجه در صحن همراهی جدی برای به سرانجام رسیدن آن قبل از پایان سال 99 به عمل آید.

نوری با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون حوزه سیاست خارجی، اظهار داشت: آخرین تحولات در این حوزه و واکنش‌های بین‌المللی به خصوص واکنش کشورهای عضو برجام مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای جلسه پیروی از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در این خصوص را مورد تأکید قرار دادند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای فراکسیون ضمن قدردانی از اقدامات دولت در اجرای قوانین مربوطه و موضع‌گیری‌های قاطعانه در مسیر رفع تحریم‌ها، خواستار فعال‌تر شدن هرچه بیشتر تمام ظرفیت دیپلماسی کشور در جهت تعقیب منافع اساسی ملت شریف در جهت کاهش هزینه‌های تحمیلی و برداشته شدن همه تحریم‌ها و موانع خارجی در مسیر توسعه کشور شدند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها