کد خبر: 466452
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۳:۴۸:۰۰
| |

سفیر روسیه در آمریکا:

درباره آینده برجام بسیار امیدوارم

سفیر روسیه در واشنگتن با استقبال از رویکرد دولت جدید آمریکا درخصوص بازگشت به برجام، ابراز امیدواری کرد که در دولت جو بایدن پیشرفت خوبی در این مسیر حاصل شود.

درباره آینده برجام بسیار امیدوارم
کد خبر: 466452
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۳:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| آناتولی آنتونوف سفیر فدراسیون روسیه در آمریکا در گفت وگو با یک شبکه روس خاطر نشان کرد که مسکو امیدوار است با روی کار آمدن دولت جدید در واشنگتن، کشورش بتواند بر سر مسائل مختلفی ازجمله توافق هسته ای با آمریکا همکاری عملی داشته باشد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی در ادامه گفت که نسبت به حصول پیشرفت درخصوص توافق هسته ای با ایران در دولت جو بایدن و به علاوه همکاری عملی با واشنگتن بر سر این مسئله و موضوعات دیگر امیدوار است.

آنتونوف افزود: رئیس جمهور بایدن اعلام کرده است که قصد بازگشت به برجام را دارد اما هنوز به طور مشخص نمی توان گفت که فرآیند این کار چطور خواهد بود. با این حال، مهم ترین چیز این است که واشنگتن اعلام کرده قصد بازگشت دارد. این یک تعامل چندجانبه است و ما برای آن آماده‌ایم.

دیپلمات روس تصریح کرد: من بسیار بسیار امیدوارم که در آینده نزدیک در این مسیر پیشرفت حاصل شود.

رئیس جمهور آمریکا که در وعده های انتخاباتی خود بارها از بازگشت به برجام صحبت کرده بود، تا به حال اقدامی موثر و عملی در این راستا انجام نداده است اما به تازگی اعلام کرده که واشنگتن آماده است با ایران در چارچوب برجام مذاکره کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها