کشف نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از انجام بیش از 6000 بازرسی از بازار شب عید کالاهای اساسی و تشکیل نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تخلف در نتیجه آن خبر داد.

کشف نزدیک به 1.5 میلیارد تومان تخلف در آستانه نوروز
کد خبر: 466529
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۷:۲۴:۲۰

اعتمادآنلاین| سعید محمدی پور، اظهار کرد: از ابتدای طرح بازرسی و نظارت بر اقلام اساسی ویژه ایام پایانی سال تاکنون 6041 بازرسی از عرضه کنندگان کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز، تخم مرغ ، روغن خوراکی، برنج و لوازم خانگی و قند و شکر انجام گرفته است.

به گفته وی از این تعداد بازرسی، 355 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 467 میلیون تومان تنظیم و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

محمدی پور با بیان اینکه این طرح از 15 بهمن در راستای پایش و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال آغاز شده، از حضور دستگاه‌های اجرایی و نیز اتاق اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس اقتصادی و ... در این طرح خبر داد.

بیشترین بازرسی در حوزه مرغ و تخم مرغ

همچنین به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت تهران طی دو هفته اخیر بیشترین بازرسی‌های انجام شده درخصوص عرضه کنندگان مرغ و تخم مرغ با 1397 مورد بازرسی بوده که 133 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و 253 میلیون تومان کشف و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی در پایان از مردم خواست درصورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را با سامانه 124 گزارش کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها