کد خبر: 466562
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۸:۲۷:۴۱
| |

گلایه زهرا نعمتی از خبرهای ناامیدکننده‌ای که می‌شنود

زهرا نعمتی دارنده دو مدال طلای بازی‌های پارالمپیک، درباره کسب سهیمه تیمی پارالمپیک توکیو گفت: من و همه دوستانم در این شرایط، سخت تلاش می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم، اما هر از گاهی شاید خبرهای ناامیدکننده می‌شنویم و خم به ابرو نمی‌آورم.

گلایه زهرا نعمتی از خبرهای ناامیدکننده‌ای که می‌شنود
کد خبر: 466562
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۸:۲۷:۴۱

اعتمادآنلاین| زهرا نعمتی در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: امسال سال کرونا بود شرایط بسیار سختی برای همه ورزشکاران وجود داشت و وضعیت برای تمامی ورزشکاران دنیا به یک شکل بود. به خصوص اینکه المپیک کنسل شد و تلاش کردیم تمرینات مان را ادامه دهیم تا برای این بازی‌های که یک سال به تعویق افتاد، آماده شویم. خوشبختانه من تمرینات انفرادی‌‌ام را قبل از شهریور ماه شروع کردم. در ادامه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.

وی در مورد شرکت در رقابتهای لیگ برتر تیروکمان هم گفت: برای من باعث افتخار بود که در لیگ تیروکمان در تیم دانشگاه آزاد بودم. چنین مسابقاتی خیلی می‌تواند به ما کمک کند. مخصوصا در این شرایطی که رقابتهای برون مرزی لغو شده و شرایط برای حضور در مسابقات مختلف فراهم نبود. مسابقات لیگ یک محک خوبی برای ما بود. خوشبختانه من و سایر هم تیمی‌های‌ام در تیم دانشگاه آزاد خوش درخشیدیم و خیلی خوب کار کردیم.

دارنده دو مدال طلای بازی‌های پارالمپیک با اشاره به اینکه خیلی امیدوارم که در بخش تیمی خانم‌ها کسب سهیمه داشته باشیم، اذعان کرد: من و همه دوستانم در این شرایط، سخت تلاش می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم، اما هر از گاهی شاید خبرهای ناامیدکننده می‌شنویم و خم به ابرو نمی‌آورم.

من هم سعی می‌کنم لحظه‌ای انگیزه‌ام پایین نیاید و تلاشم را کم نکنم و همچنان امیدوارانه به تلاشم ادامه بدهم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. همیشه حرفم همین بوده و هیچ وقت قول ندادم، اما سعی کردم لحظه‌ای دست از تلاش برندارم. ان‌شاءالله من و دختران کشورمان بتوانیم کسب سهیمه تیمی را در المپیک داشته باشیم. قطعا با دعای خیر مردم عزیزمان قول می‌دهیم همه تلاش مان را انجام بدهیم.

وی افزود: مسابقات انتخابی خرداد ماه 1400 در فرانسه است که سه تیم برتر دنیا، سهمیه المپیک را می‌گیرند که در نهایت سه نفر به صورت انفرادی هم کسب سهمیه خواهند کرد.

نعمتی درباره تیم‌داری دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های ورزشی مختلف تاکید کرد: امیرعباس لشگری مدیر کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خیلی زحمت کشید و جای تقدیر و تشکر را دارد که این باشگاه در مسابقات لیگ باشگاههای کشور ورود کرد. امیدوارم این حضور همه جانبه در عرصه‌های ورزشی کشور برای سایر ارگان‌ها یک الگو باشد. بخش تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در کنار کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بسیار همراهی و همکاری کرد. بسیاری از امکانات را در اختیار ورزش کشور قرار دادند تا بتوانیم این مسیر اصلی که رسیدن و شرکت در المپیک است به راحتی طی کنیم. باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به رشته‌های المپیکی بها داد و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها