مایک پنس حضور در همایش حزب جمهوری‌خواه با حضور ترامپ را نپذیرفت

معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دعوت برای حضور در یک همایش حزب جمهوری‌خواه که قرار است با حضور رئیس‌جمهوری سابق این کشور برگزار می‌شود را رد کرد.

مایک پنس حضور در همایش حزب جمهوری‌خواه با حضور ترامپ را نپذیرفت
کد خبر: 466569
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۰۸:۴۰:۰۵

اعتمادآنلاین| مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دعوت برای حضور در یک همایش حزب جمهوری‌خواه که قرار است با حضور دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق این کشور برگزار می‌شود را رد کرد.

یکی از دستیاران پنس گفته است که وی تعمدا از حضور در انظار عمومی خودداری می‌کند و تصمیم دارد در حال حاضر روی امور خانوادگی خود و همکاری جدید با بنیاد هریتج متمرکز شود.

پیش از این، یک منبع آگاه اعلام کرده بود که رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تصمیم دارد طی روزهای آینده برای نخستین بار پس از ترک کاخ سفید در یک نشست محافظه‌کاران سخنرانی کند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که ترامپ قرار است 28 فوریه در آخرین روز نشست سالانه اقدام سیاسی محافظه‌کاران (سی‌پی‌ای‌سی)‌ در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا سخنرانی کند.

به گفته وی، محوریت سخنرانی ترامپ درباره آینده حزب جمهوری‌خواه و جنبش محافظه‌کار خواهد بود و باید انتظار داشته باشید که که سیاست‌های جو بایدن رئیس‌جمهوری فعلی در حوزه مسائل مرزی و عفو مهاجران را به چالش بکشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها