رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

باید دولت را درباره اهمیت مدیریت بحران پایتخت متقاعد کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر نیاز تهران به ساختاری جهت مدیریت بحران در تهران تاکید کرد و گفت: باید دولت را در خصوص اهمیت پایتخت و لزوم وجود چنین ساختاری متقاعد کرد.

باید دولت را درباره اهمیت مدیریت بحران پایتخت متقاعد کرد
کد خبر: 466654
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۱:۳۷:۴۷

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اظهار بی‌اطلاعی نسبت نامه نگاری رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با شهردار تهران در خصوص مخالفت با تغییر نام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به «سازمان مدیریت بحران، بهداشت کار، ایمنی و محیط زیست» در پی الحاق حوزه HSE به مأموریت‌های این سازمان، گفت: بنده هنوز با شخص آقای نجار در این خصوص صحبتی نکرده‌ام و دلیل مخالفت ایشان را به‌درستی نمی‌دانم.

هاشمی با تاکید نسبت به این‌که قطعاً تهران به ساختاری جهت مدیریت بحران نیاز دارد، اظهار کرد: بدین منظور باید اعضای دولت را متقاعد کرد که با توجه به اهمیت تهران، وجود چنین ساختاری ضروری است.

وی همچنین هرگونه اظهارنظر در خصوص نامه معاون وزیر کشور به شهردار تهران را موکول به گفت‌وگو با رئیس کمیسیون سلامت محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران دانست.

هاشمی رفسنجانی با تاکید بر این‌که مصوبه شورای شهر در خصوص الحاق حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران هیچ‌چیزی را تغییر نمی‌دهد، گفت: تنها اتفاقی که با این مصوبه رخ می‌دهد اضافه شدن واژه بهداشت و ایمنی محیط کار به نام این سازمان و نظارت این مجموعه بر شرکت‌های فعال در این حوزه است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها