کد خبر: 466671
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۲:۳۳:۱۱
| |

طالقانی: علاقه‌ای به صحبت درباره مارک ویلموتس ندارم

کاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان تهران، در پاسخ به سوالی خبرنگاری درباره قراردا مارک ویلموتس و رای پرونده این مربی بلژیکی گفت: من در مورد این چیزها صحبت نمی‌کنم. خودتان از قوه قضائیه سوال کنید. به اندازه کافی در این مورد صحبت شده است.

طالقانی: علاقه‌ای به صحبت درباره مارک ویلموتس ندارم
کد خبر: 466671
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۲:۳۳:۱۱

اعتمادآنلاین| کاظم طالقانی بعد از برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات بسیار منظمی برگزار شد و حضور همه اعضای مجمع مشهود بود. دیدید که انتخابات را عادلانه و بدون شائبه برگزار کنیم.

وی در خصوص فضای جلسه و شائبه‌هایی که وجود داشت گفت: آنهایی که کاندید هستند معمولا نمی‌توانند اعتراض کنند و اعضای مجمع باید اعتراض کنند. دیدید که 3 نفر اول که کاندید شدند همه تائید کردند ولی دوباره رای گیری شد و بعد از انصراف آنها نفرات جدید ثبت نام کردند.

نماینده فدراسیون فوتبال در خصوص کنار رفتن تعدادی از کاندیدا در انتخابات گفت: باید ببینید آن آقایان برای کنار رفتن چه دلیلی دارند. از نظر فدراسیون و صلاحیت آنها مشکلی نداشتند و باید ببینیم چرا این کار را کردند.

طالقانی در خصوص شائبه‌هایی که برای برگزاری این انتخابات یک هفته زودتر از انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حدود یک سال است که منتظر پاسخگویی دستگاه‌های نظارتی برای برگزاری انتخاب بودیم. نمی شود به خاطر انتخابات فدراسیون تمام کارهای فوتبال را زمین بگذاریم.

وی در خصوص غیبت 7 نامزد ریاست هیات فوتبال و شکایت آنها به کمیته اخلاق عنوان کرد: حق آنها است که شکایت کنند و کمیته اخلاق هم قطعا خواسته آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر شکایت آنها به نتیجه برسد هرگونه حکمی صادر خواهد شد.

خبرنگاری از طالقانی در خصوص وضعیت پرونده ویلموتس سوال کرد که طالقانی پاسخ داد: من در مورد این چیزها صحبت نمی‌کنم.

طالقانی پیرامون غیبت کفاشیان و اسلامیان در مجمع امروز گفت: این موضوع را از خودشان سوال کنید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص اینکه آیا قبول دارد که ریاست فدراسیون برای رئیس آینده یک زمین سوخته است گفت: من در مورد این مسائل حرفی نمی‌زنم.

بعد از اظهار نظر طالقانی خبرنگاران به این موضوع اعتراض کردند که چرا عضو هیات رئیسه فقط به سوالات مد نظر خود پاسخ می‌دهد و در مورد پرونده ویلموتس صحبت نمی‌کند که طالقانی عنوان کرد: مگر دعوا دارید؟ مسئولان ما پاسخ داده‌‌اند.خودتان از قوه قضائیه سوال کنید. به اندازه کافی در این مورد صحبت شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها