کد خبر: 466697
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۳:۴۰:۳۳
| |

آتش سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: یک مغازه پارچه فروشی در بازار رشت آتش گرفت و دو آتش نشان مصدوم شدند.

آتش سوزی مهیب در خیابان شریعتی رشت مهار شد
کد خبر: 466697
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۳:۴۰:۳۳

اعتمادآنلاین| شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت، اظهار کرد: آتش سوزی مهیب خیابان شریعتی رشت در ساعت 9:43 امروز دوشنبه، چهارم اسفند به آتش نشانان اطلاع داده شد.

وی با اشاره به شدت این آتش سوزی، افزود: سریعا 61 آتش نشان به همراه 21 دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان، خودروی پشتیبان و دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در جنب پاساژ پردیس اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت، با بیان اینکه آتش از چند طرف در حال گسترش بود، گفت: سریعا در قالب تیم های مهار آتش و نجات نسبت به مهار آتش سوزی و خارج کردن شهروندان از محل آتش سوزی اقدام شد.

مومنی، با تاکید بر اینکه در ساعت 10:30 آتش سوزی مهار شد، ادامه داد: در این حادثه یک باب مغازه پارچه فروشی با زیربنای 80 متر طعمه شعله های آتش شد که با توجه به شدت شعله های آتش تنها قسمتی از پشت بام مغازه همجوار آسیب دید.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو آتش نشان از ناحیه دست و پا دچار آسیب شدند که سریعا مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند و تحت درمان هستند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه همچنان علت آتش سوزی در دست بررسی است و خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: تجمع بیش از پیش شهروندان در محل حادثه با توجه به شدت آتش بسیار خطرناک و دلهره آور بود که بیم هر لحظه آسیب می رفت لذا از شهروندان خواهشمندیم شدیدا از تجمع در محل حوادث خودداری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها