کدام بازیکنان پرسپولیس در رادار مربی تیم ملی قرار دارند؟

بازی‌های انتخابی جام جهانی که قرار بود اوایل فروردین برگزار شود به خردادماه موکول شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با دقت بیشتری لیگ برتر را دنبال کند. این روزها پرسپولیس شرایط خوبی دارد و سرخ‌های تهرانی به ریل قهرمانی برگشتند و توانستند با 5 پیروزی متوالی قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

کدام بازیکنان پرسپولیس در رادار مربی تیم ملی قرار دارند؟
کد خبر: 466715
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۴:۱۹:۳۰

اعتمادآنلاین| بازی‌های انتخابی جام جهانی که قرار بود اوایل فروردین برگزار شود به خردادماه موکول شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با دقت بیشتری لیگ برتر را دنبال کند. این روزها پرسپولیس شرایط خوبی دارد و سرخ‌های تهرانی به ریل قهرمانی برگشتند و توانستند با 5 پیروزی متوالی قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند. درخشش بازیکنانی چون، لک، سیدجلال، نوراللهی و ... باعث شد تا سرخپوشان بیشتر از قبل در تیررس سرمربی تیم ملی باشند. پرسپولیس گل‌ محمدی در 5 بازی آخر خود 15 امتیاز گرفت و این در حالی است که آنها این مقدار امتیاز را تنها در 10 بازی ابتدایی خود کسب کرده بودند. حال به نظر می‌رسد با درخشش پرسپولیس، کار اسکوچیچ برای گذشتن از نام شاگردان گل‌محمدی سخت باشد و احتمالا در لیست جدید تیم ملی نام 6 پرسپولیسی دیده شود.

حامد لک


حامد لک پس از رفتن علیرضا بیرانوند از پرسپولیس توانسته خودش را به کادرفنی اثبات کند و عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشته است. با اینکه بیرانوند هم در بلژیک به قفس توری آنتورپ رسیده به نظر می‌رسد کار لک برای رسیدن به شماره یک تیم ملی سخت باشد اما گزینه قابل اطمینانی برای جانشینی بیرو خواهد بود.

محمدحسین کنعانی زادگان


مدافع مصدوم این روزهای پرسپولیس از دوران کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت می‌شد و همچنان پای ثابت خط دفاعی ایران است. او رفته رفته توانایی خودش را به همگان نشان داد و حالا یکی از ستون‌های خط دفاعی سرخپوشان است و گذشتن از نام او برای سرمربی تیم ملی بسیار سخت است و باید او را یکی از گزینه‌های اصلی تیم ملی در خط دفاعی بدانیم.

کمال کامیابی‌نیا


کامیابی‌نیا در سال‌های اخیر از آن دست بازیکنانی بود که مصدومیت‌ها و گرفتن کارت‌های بی مورد باعث می‌شد تا مربیان تیم ملی برای دعوت او تردید کنند اما درخشش کمال در خط دفاعی پرسپولیس و بازی بی‌نقصش باعث شده تا اسکوچیچ روی هافبک سرخ‌ها بیشتر از قبل فکر کند و شانس دعوت این بازیکن بیشتر از پیش شود.

احمد نوراللهی


شماره هشت پرسپولیس از پیش از جام ملتهای آسیا 2019 توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و حالا پای ثابت خط میانی یوزها است. او که در ابتدای لیگ بیستم با انتقاد هواداران روبه‌رو شده بود، با درخشش در بازی‌های اخیر پرسپولیس و زدن 6 گل نشان داده که به همین راحتی نمی‌خواهد جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد.

مهدی ترابی


مهدی ترابی پس از قهرمانی با پرسپولیس از این تیم جدا شد و به قطر رفت تا راه دیگر لژیونرها را دنبال کند اما روزهای حضورش در العربی آنطور که تصور می‌کرد پیش نرفت و خیلی زود مجبور شد به جمع شاگردان گل‌محمدی برگردد. ترابی که از نیم فصل دوم اجازه حضور در ترکیب سرخپوشان را دارد می‌خواهد توانایی‌های خود را ثابت کند تا دوباره لباس تیم ملی را بپوشد. او از زمان حضورش در سایپا همواره به تیم ملی دعوت می‌شد و پای ثابت اردوها بود.

عیسی آل‌کثیر


محرومیت عجیب و سختگیرانه AFC باعث شد تا ستاره گلزن و نوظهور پرسپولیس خیلی زود خاموش شود و آل‌کثیر را به کنج خانه بفرستد. حالا پس از گذشت 5 ماه از آن محرومیت، عیسی آل‌کثیر خودش را برای بازگشت قدرتمندتر آماده می‌کند تا توانایی‌هایش را به رخ رقبا بکشد. به گفته کارشناسان، اگر آل‌کثیر همان عیسای لیگ قهرمانان آسیا باشد، حضورش در تیم ملی را باید قطعی بدانیم اما با توجه به درخشش طارمی و سردار آزمون به نظر می‌رسد او بیشتر باید از روی نیمکت نظاره گر بازی ملی پوشان باشد.


منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها