سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق یک کارخانه کاشی متعلق به سازمان تامین اجتماعی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس از سوال خود از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق یک کارخانه کاشی متعلق به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

سوال از وزیر کار به خاطر واگذاری ناموفق یک کارخانه کاشی متعلق به سازمان تامین اجتماعی
کد خبر: 466879
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۶:۰۳

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: به دنبال واگذاری ناموفق کارخانه کاشی نیلوی گلدشت نجف آباد به بخش خصوصی سؤال از وزیر کار را مطرح کرد.

وی افزود: این کارخانه کاشی که در سال 92 به بخش خصوصی واگذار شده متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است و شخص خریدار به تعهدات مالی‌اش در باره این کارخانه عمل نکرده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در قرارداد واگذاری بنا بوده تا مبلغ مورد نظر در سه مرحله از سوی خریدار به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود که خریدار تنها قسط اول آن را پرداخت کرده که آن هم از محل فروش وسایل داخل کارخانه تأمین کرده است.

ابوترابی خاطرنشان کرد: خریدار کارخانه نیلوی گلدشت نجف آباد قسط‌های دوم و سوم خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت نکرده و این در حالی است که طبق قرارداد چنانچه خریدار اقساطش را پرداخت نکند، کارخانه مجدد به سازمان تأمین اجتماعی باز می‌گردد.

وی افزود: جالب اینجاست که سازمان تأمین اجتماعی خود هم پیگیر مطالباتش از خریدار کارخانه کاشی نیلوی گلدشت نجف آباد نیست و این موضوع را پیگیری نمی‌کند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارخانه نیلوی گلدشت نجف آباد پیش از واگذاری به بخش خصوصی 700 کارگر داشته که امروز تعداد کارگران این کارخانه به 200 نفر تقلیل یافته و این وضعیت کارخانه اعتراضات کارگران آن کارخانه را نیز به همراه داشته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها