کد خبر: 467022
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۹:۳۵:۳۳
| |

قزاق و ازبک رقیبان عالمیان ها برای کسب سهمیه المپیک/ لطف اله نسبی:نوشاد و نیما را باور دارم

برادران عالمیان برای رسیدن به سهمیه المپیک در مسابقات آسیای میانه با دو بازیکن از قزاقستان و ازبکستان رقابت دارند.

قزاق و ازبک رقیبان عالمیان ها برای کسب سهمیه المپیک/ لطف اله نسبی:نوشاد و نیما را باور دارم
کد خبر: 467022
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۰۹:۳۵:۳۳

اعتمادآنلاین| نوشاد و نیما عالمیان به همراه جمیل لطف اله نسبی، سرمربی تیم ملی ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر امروز راهی قطر می شوند تا در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنند.


نوشاد و نیما به محض ورود به قطر تست کرونا می دهند و به مدت دو روز نیز در هتل قرنطینه می شوند. آنها در قطر ، در دو تور جهانی شرکت می کنند سپس آماده رقابت در مسابقات انتخابی المپیک می شوند که در همان قطر برگزار می شود.


جمیل لطف اله نسبی درباره ی آمادگی برداران عالمیان برای حضور در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک بیان کرد: برداران عالمیان ابتدا که از فرانسه برگشتند، از لحاظ روحی و روانی خسته بودند چون در فرانسه هم فشار مسابقات بر رویشان بود و هم از خانواده هم دور بودند و از طرفی باید در خانه نیز قرنطینه می شدند. وقتی هم به ایران آمدند در لیگ شرکت کردند و فشار مضاعفی روی آنها بود. بنابراین دراردوی تیم ملی سعی کردم بیشتر کار بدنی انجام دهم تا شور و اشتیاق دوباره به آنها برگردد و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. اکنون هر دو هم به لحاظ روحی و جسمانی وضعیت خوبی دارند.


او افزود: تا مسابقات کسب سهمیه 18 روز زمان داریم و در این مدت نیز در قطر کار بدنی را انجام می دهیم تا آمادگی آنها حفظ شود و در اوج آمادگی در مسابقات شرکت کنند.

لطف اله نسبی در مورد شانس برادران عالمیان در گرفتن سهمیه آسیای میانه گفت: دوره های قبل راحت می توانستیم سهمیه آسیای میانه را بگیریم اما این دوره شرایط خیلی متفاوت است و دو بازیکن خوب از قزاقستان و ازبکستان نیز در مسابقات حضور دارند.


او ادامه داد: بازیکن قزاقستانی رنکینگش از نوشاد عالمیان بهتر است و پنج سال است در لیگ آلمان بازی می کند. لیگ آلمان هم بعد از چین بهترین لیگ تنیس روی میز جهان است. بازیکن ازبکستان رنکینگش پایین تر است اما دو سال است که در کره شمالی تمرین می کند و هدف گذاری کرده که سهمیه المپیک را بگیرد. این دو بازیکن و به همراه نوشاد و نیما برای گرفتن یک سهمیه آسیای میانه باید رقابت کنند.


لطف اله نسبی همچنین گفت: من نوشاد و نیما را باور دارم و می دانم تمام توان خود را می گذارند که به امید خدا سهمیه را بگیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها