پیش‌بازی دیدار آتالانتا-رئال / آزمون سخت زیدان با یک مشت مصدوم

رئال مادرید امشب در حالی به مصاف آتالانتای هجومی گاسپرینی می‌رود که تنها 11 بازیکن از تیم بزرگسالان خود را در اختیار دارد.

پیش‌بازی دیدار آتالانتا-رئال / آزمون سخت زیدان با یک مشت مصدوم
کد خبر: 467094
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۲:۴۵:۵۲

اعتمادآنلاین| امشب در چارچوب دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در برگامو میهمان آتالانتا است. این تیم در حالی به ایتالیا سفر کرده که یک لیست پرشمار مصدوم در دست دارد و بدون 9 بازیکن اصلی خود باید به مصاف آتالانتای گاسپرینی برود.

در ترکیب کنونی رئال مادرید اکنون سرخیو راموس،‌کریم بنزما، ادن ازارد، دنی کارواخال، مارسلو، ادر میلیتائو، آلوارو اودریوزولا، فده والورده و رودریگو مصدوم هستند و رئال مادرید با دعوت کردن جوانانی از کاستیا به نام‌های چوست، گوتیرز، آریباس، بلانکو و هوگو دورو لیست خود را کامل کرده است.

رئال مادرید با اینکه بازیکنان مهمی چون بنزما یا راموس را در اختیار ندارد ولی هر طور شده در مسابقات گذشته به پیروزی دست یافته است. آنها در 6 بازی اخیر خود به 5 پیروزی و یک شکست رسیده و در حال حاضر در رده دوم لالیگا قرار دارد. تیم زیدان اصلی‌ترین رقیب اتلتیکو در اسپانیا برای قهرمانی محسوب می‌شود و باید دید در این رقابت چه اتفاقی رخ خواهد داد. بارسلونا با تساوی مقابل کادیز تمام امیدها را نقش برآب کرد ولی همچنان کومان معتقد است می‌تواند به مقام قهرمانی دست یابد.

زیدان در مسابقه پیش از آتالانتا اظهار داشت: ما ریتم خوبی پیدا کرده‌ایم و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌خواهیم با به ثبت رساندن بهترین نمایش راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شویم. هر بازی برای ما البته حکم فینال را دارد و ما می‌توانیم با تیمی خاص و دارای تاکتیکی متفاوت روبه‌رو می‌شویم. آتالانتا خط حمله قدرتمندی دارد و از نظر فیزیکی بسیار قوی است.

بررسی ترکیب احتمالی رئال مادرید (3-3-4) به شرح زیر است:

دروازه‌بان: تیبو کورتوا

مدافعان: رافا واران، ناچو، مندی و واسکز

هافبک‌ها: کروس، کاسمیرو و مودریچ

مهاجمان: آسنسیو، وینیسیوس و ماریانو دیاز

اما آتالانتا با حضور گاسپرینی به یکی از جذاب‌ترین تیم‌های اروپا و ایتالیا بدل شده است. آنها تیمی سراسر هجومی هستند که توانستند سال گذشته نیز در لیگ قهرمانان اروپا به جمع 8 تیم پایانی راه یابند. آتالانتا فصل گذشته در 3 دقیقه پایانی مقابل پاریس همه چیز را باخت و نتوانست به نیمه نهایی صعود کند. به همین دلیل امسال این انگیزه را دارد که با حضور بازیکنی مثل «ایلیچیچ» و «موریل» بتواند این مسیر را طی کند.

آتالانتا در حال حاضر در رده پنجم سری آ ایتالیا است و در 6 بازی گذشته خود به 3 برد، 2 تساوی و یک باخت رسیده است. البته 3 برد آنها به 3 بازی اخیر بازمی‌گردد و نشان می‌دهد فرم کنونی تیم گاسپرینی بسیار آماده است. آنها در دیدار گذشته مقابل ناپولی به برتری 4 بر 2 رسیدند و آماده هستند تا شاگردان زیدان را در برگامو مجازات کنند.

آتالانتا پس از اینترمیلان با 53 گل زده بهترین خط حمله ایتالیا را دارد و توانسته در 23 بازی این آمار را ثبت کند. آنها از گروه سخت لیورپول، آژاکس و میتیلند با اقتدار به عنوان تیم دوم صعود کردند.

بررسی ترکیب احتمالی تیم آتالانتا (3-4-3) به شرح زیر است:

دروازه‌بان:گولینی

مدافعان: تولوی ، رومرو ، برات دیمیستی

هافبک‌ها: خواکیم میل، دِرون ، فرولر، گوسنس

مهاجمان: پسینا، ایلیچیچ و زاپاتا

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها