کد خبر: 467267
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۱:۵۵:۵۶
| |

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد:

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: هفته آینده جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها برگزار می‌شود.

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها
کد خبر: 467267
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۱:۵۵:۵۶

اعتمادآنلاین| ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلافات مجلس و دولت درباره اجرایی نشدن قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس برای حل اختلافات با دولت دو اقدام انجام شد.

وی ادامه داد: اولین اقدام جمع‌آوری بیانیه برای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود که در این بیانیه نمایندگان اعلام کردند، حاضرند برای حل اختلافات با دولت تعامل داشته باشند.

عمویی تصریح کرد: موضوع دوم حکم مأموریت ای است که رئیس مجلس به روسای کمیسیون انرژی و امنیت داده تا اختلافاتی که پیش آمده را حل کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: علی رغم اینکه در هفته آینده جلسات بررسی بودجه در صحن علنی پارلمان برگزار خواهد شد، اما بر اساس این وظیفه ذاتی جلسات فوق‌العاده‌ای را برای بررسی اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها خواهیم داشت و از مسئولان ذیربط دعوت خواهیم کرد تا با حضور در کمیسیون توضیحاتی را ارائه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها