ناراحتی رضا قوچان‌نژاد از نیمکت نشینی

رضا قوچان نژاد گفت: دوست دارم بیشتر در ترکیب زووله قرار گیرم چون احساس می‌کنم آماده و قوی هستم. اگر به آمار من نگاه کنید متوجه می شوید که من کم بازی می‌کنم. به نظرم 13 گل در 18 مسابقه به ثمر رسانده‌ام و ترجیح می‌دهم بیشتر در ترکیب قرار گیرم.

ناراحتی رضا قوچان‌نژاد از نیمکت نشینی
کد خبر: 467325
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۷ ۱۶:۰۹:۴۳

اعتمادآنلاین| رضا قوچان نژاد در خصوص بازی فرداشب مقابل هیرنوین اظهار داشت: من تمام محبتم را به تیم هیرنوین نشان می‌دهم زیرا من در آکادمی آنجا بزرگ شدم و فوتبالم را در این تیم آغاز کردم. در سال 2006 به من اجازه داده شد که اولین بازی حرفه‌ای‌ام را انجام دهم که بسیار دوران خوبی بود.

وی ادامه داد: دومین باری که به هیرنوین آمدم نیز خیلی خوب بود و سالی فوق‌العاده برایم رقم خورد. شخصاً روزها و زمان‌های خوبی در این باشگاه گذراندم.

مهاجم باشگاه زووله در مصاحبه با رادیو کاماترو گفت: من هنوز با مردم اینجا در ارتباط هستم. هیچ وقت به این باشگاه پشت نمی‌کنم. من در خیلی از تیم‌های دنیا بازی کرده‌ام، در کشورهای بسیاری بوده‌ام ولی هیرنوین برایم یک باشگاه خاص باقی مانده است.

قوچان نژاد گفت: دوست دارم بیشتر در ترکیب زووله قرار گیرم چون احساس می‌کنم آماده و قوی هستم. اگر به آمار من نگاه کنید متوجه می شوید که من کم بازی می‌کنم. به نظرم 13 گل در 18 مسابقه به ثمر رسانده‌ام و ترجیح می‌دهم بیشتر در ترکیب قرار گیرم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها