حمله مهدی مناجاتی به رئیس هیات فوتبال تهران:

شیرازی چه کاری برای فوتبال تهران انجام داده است؟

مهدی مناجاتی، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره انتخابات هیات فوتبال تهران گفت: شیرازی در این 12 سال در فوتبال تهران چه کار کرده که دوباره انتخاب شده است؟ سِمت‌ها را تقسیم می‌کنند و بدبختانه سهمیه فوتبال تهران به ایشان افتاده است.

شیرازی چه کاری برای فوتبال تهران انجام داده است؟
کد خبر: 467671
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۲:۰۱:۵۰

اعتمادآنلاین| مهدی مناجاتی درباره انتخاب دوباره حبیب‌الله شیرازی به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: شیرازی در این 12 سال در فوتبال چه کار کرده که دوباره انتخاب شده است؟ سِمت‌ها را تقسیم می‌کنند و بدبختانه سهمیه فوتبال تهران به ایشان افتاده است. آن وقت پیشکسوتان فوتبال و اساتید من در خانه نشسته‌اند. ما بازیکنان جوان و نوجوان زیادی داریم، اما مربیان ما کجا هستند؟

« قبلاً پیشکسوتان پس از بازنشستگی اینقدر کارنامه داشتند تا به ریاست برسند.» وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: این افراد، چه تخصصی در ورزش و فوتبال دارند؟ زمانی که مربی تیم جوانان بودم، به مربیان تیم‌های جنوب تهران و شهرستان‌ها سر می‌زدم، اما این آقایان در انتخابات‌ یک نفر را انتخاب می‌کنند. این کار درست نیست. شرایط مدیریتی ما هم مانند وضعیت فوتبال ماست.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درخصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال که فردا برگزار خواهد شد، گفت: دیگر نیازی به برگزاری انتخابات نیست. آنها زحمت نکشند و خودشان یک نفر را رئیس بگذارند. حیف است که این تماشاگران، حنجره خود را برای تیم‌های ملی و باشگاهی پاره می‌کنند. امیدوارم آقایان موفق باشند!

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها