کد خبر: 467698
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۳:۰۶:۲۹
| |

از سوی نمایندگان مجلس؛

شرکت‌ تولید سوخت هسته‌ای مکلف به فروش محصولات جانبی شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز شنبه (9 اسفندماه)‌ شرکت تولید سوخت هسته‌ای را مکلف کردند مواد معدنی و محصولات جانبی همراه با مواد پرتوزا را مطابق با قوانین و مقررات به فروش برساند.

شرکت‌ تولید سوخت هسته‌ای مکلف به فروش محصولات جانبی شد
کد خبر: 467698
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۳:۰۶:۲۹

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت‌ تولید سوخت هسته‌ای را مکلف کردند مواد معدنی و محصولات جانبی همراه با مواد پرتوزا را مطابق با قوانین و مقررات به فروش برساند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز شنبه در هشتیمن جلسه علنی برای رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه 1400، با رای موافق به بند(ج) تبصره 15 لایحه بودجه شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته‌ای ایران مکلف کردند جهت توسعه و تسریع در اجرای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، مواد معدنی و محصولات جانبی همراه با مواد پرتوزا را مطابق با قوانین و مقررات به فروش رسانده و درآمد حاصل از آن را پس از کسر هزینه‌ها (شامل قیمت تمام‌شده کالا و خدمات فروش‌رفته، اداری- عمومی و توزیع و فروش) به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

همچنین براساس بند (د) تبصره 15 ماده واحده لایحه بودجه که به تصویب نمایندگان رسید، به منظور اصلاح الگوی مصرف برق و گاز، دولت مکلف است از طریق شرکت‌های ذیربط نسبت به نصب کنتورهای هوشمند ساخت داخل برای مشترکان برق و گاز با اولویت مشترکان پرمصرف اقدام کند و هزینه مربوط را به صورت اقساطی از مشترکان دریافت نماید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها