محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها مطرح کرد:

اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها

رئیس کمیسیون داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: موضوع یکصدایی بسیار مهم است اما باید حول محور اجرای دقیق این قانون باشد و قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها باید به طور کامل اجرا شود.

اجرای کامل قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها
کد خبر: 467742
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۴:۳۴:۳۶

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها باید به طور کامل اجرا شود.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت دوم امروز (شنبه 9 اسفندماه) پارلمان اظهار داشت: متاسفانه کمبود نهاده‌های دامی بر روی قیمت گوشت، تخم‌مرغ، لبنیات، شیر اثر گذاشته است و مردم را دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است.

وی افزود: در رابطه با قانون راهبردی مقابله با تحریم‌ها رهبری معظم حمایت کامل را از آن بارها اعلام کردند.

وی افزود: موضوع یکصدایی بسیار مهم است اما باید حول محور اجرای دقیق این قانون باشد و قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها باید به طور کامل اجرا شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اصل بسیار مهمی است که دولت باید یک به یک بندهای این قانون را اجرایی کند، آنچه که مهم است در مقابل دشمنان و بیگانگان و کسانی که با ما مذاکره کردند و توافقات را شکستند این است که ما بایستی برای آن‌ها شرط بگذاریم و آن‌ها در جایگاهی نیستند که برای ما پیش شرط تعیین کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها