«عثمان محمدپرست» از بیمارستان مرخص شد

برادرزاده و داماد پیشکسوت دوتار نواز خراسان گفت: استاد عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شدند و امروز به خواف بازگشتند.

«عثمان محمدپرست» از بیمارستان مرخص شد
کد خبر: 467775
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۵:۴۸:۱۵

اعتمادآنلاین| علی پونه با بیان این‌که «وضعیت استاد عثمان محمدپرست بهبود یافته و ایشان در سلامتی به سر می‌برند»، اظهار کرد: استاد عثمان محمدپرست یکشنبه هفته گذشته به دلیل خون‌ریزی معده به بیمارستان 22 بهمن خواف مراجعه کردند و به دلیل دارا نبودن دستگاه اندوسکوپی در خواف ایشان به مشهد اعزام شدند تا علت خون‌ریزی معده را متوجه شویم.

وی افزود: در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کارهای معاینه و درمان استاد محمدپرست صورت گرفت و پس از این‌که دو مرتبه اندوسکوپی انجام شد، دکترها گفتند که مشکل خاصی نیست و استاد می‌توانند از بیمارستان مرخص شوند.

برادرزاده و داماد استاد عثمان محمدپرست خاطرنشان کرد: در مدتی که استاد محمدپرست در بیمارستان بستری بودند، هنرمندان زیادی برای عیادت از ایشان به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مراجعه کردند و آقای محسن میرزاده، خواننده کرمانج، نیز در حضور استاد عثمان پرست به اجرای آواز پرداختند. همچنین آقای محمدرضا محمدی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دو مرتبه برای جویا شدن از وضعیت استاد محمدپرست به بیمارستان مراجعه کردند.

پونه با اشاره به برخی شایعات صورت گرفته درخصوص به کما رفتن و فوت استاد موسیقی خراسان، بیان کرد: متأسفانه در مدتی که استاد عثمان محمدپرست در بیمارستان بستری بودند، برخی افراد شایعه فوت ایشان را مطرح کردند که باعث ناراحتی شد و در این رابطه تکذیبیه صادر کردیم.

به گزارش ایسنا، استاد عثمان محمدپرست، پیشکسوت دوتار نواز و تنها ستون موسیقی مقامی خراسان بزرگ که پس از عمل جراحی ستون فقرات با استفاده از صندلی چرخ‌دار حرکت می‌کرد، به دلیل خون‌ریزی معده به بیمارستان خواف مراجعه کرده بود و پس از اعزام به مشهد، چهار شب در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری بود که پس از بهبودی و آزمایشات صورت گرفته، صبح امروز به خواف بازگشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها