کد خبر: 467802
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۷:۳۱:۳۵
| |

سردار اشتری تاکید کرد؛

ضرورت بر به‌روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به‌روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی و بازسازی و ترمیم مقرهای انتظامی در مرزها ضروری است. باید از ظرفیت‌هایی نظیر خیران امنیت‌ساز، استانداری‌ها و شهرداری‌ها نیز برای این منظور استفاده شود.

ضرورت بر به‌روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی
کد خبر: 467802
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۷:۳۱:۳۵

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: به روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مرزبانی و بازسازی و ترمیم مقرهای انتظامی در مرزها ضروری است.

سردار حسین اشتری روز شنبه در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی افزود: باید از ظرفیت‌هایی نظیر خیران امنیت ساز، استانداری‌ها و شهرداری‌ها نیز برای این منظور استفاده شود.

وی با تاکید بر توجه به معیشت کارکنان، بازدیدهای موثر و مستمر فرماندهان نیروی انتظامی و رسیدگی به مشکلات به خصوص در مرزبانی ادامه داد: مسایل زیارتی، تفریحی، مسکن ملکی و خانه‌های سازمانی از مهم ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: رفع کمبود 120 هزار مسکن ملکی در قرارگاه جهادی تامین مسکن نیروی انتظامی مورد توجه است و امیدواریم تا سال 1404 این کار بزرگ را به ثمر برسانیم.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب در هفته ناجا کارکنان نیروی انتظامی را خدوم و زحمتکش خواندند که اقتدار و مهربانی را توامان دارند و مردم از کارشان استقبال می کنند، این توفیق بزرگی است که امیدواریم بتوانیم با توجه و تعهد و مسوولیتی که بر عهده داریم، از آن هرچه بیشتر بهره‌مند شویم.

سردار اشتری ادامه داد: دشمن می‌خواهد خراسان رضوی و مشهد را که پایگاه تشیع و قطب معنوی و فرهنگی جهان اسلام است ناامن کند و امنیت مطلوب و شایسته‌ای را که امروز در این منطقه از کشور حکمفرماست برنمی‌تابد اما با عنایت الهی و توجهات حضرت امام رضا (ع) تمام این توطئه‌ها آشکار و خنثی خواهد شد.


وی گفت: کار و مسوولیت مرزبانی بسیار مهم است و مرزبانان همانگونه که حافظ مرزهای کشور از گزند حملات اشرار و گروه‌های ضد انقلاب هستند، می‌کوشند نفوذ از طرف معاندان برای ایجاد ناامنی در شهرها اتفاق نیفتد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: مراقبت و تحلیل مسائل امنیتی، اجتماعی و فرهنگی در مرزها و داخل شهرها یک ضرورت است و هرچه دایره اطلاعات‌ ما گسترده‌تر باشد، بهتر می‌توانیم مراقبت و انجام وظیفه کنیم.


خراسان رضوی از شمال و شمال شرق به طول تقریبی 531 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق به طول حدود 302 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها