کد خبر: 468032
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۲:۵۸:۰۰
| |

برنامه رژیم صهیونیستی برای انتخابات فلسطین چیست؟

یک تحلیلگر سیاسی فلسطینی در سخنانی با اشاره به موج بازداشت رهبران حماس در کرانه باختری، گفت: رژیم صهیونیستی از رهگذر این اقدام خصمانه در صدد به شکست کشاندن انتخابات فلسطین است.

برنامه رژیم صهیونیستی برای انتخابات فلسطین چیست؟
کد خبر: 468032
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| «تیسیر محیسن» تحلیلگر فلسطینی سخنانی را در خصوص انتخابات ملی این کشور مطرح کرد. وی گفت: رژیم صهیونیستی در صدد به شکست کشاندن انتخابات فلسطین است.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر فلسطینی افزود: موج بازداشت رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست نشان می دهد که مقامات تل آویو به شدت به دنبال تهدید انتخابات آتی هستند.

محیسن در ادامه یادآور شد: در واقع، صهیونیستها از رهگذر بازداشت رهبران حماس قصد دارند پیامی را به این جنبش مقاومت اسلامی مخابره کنند. تل آویو با افزایش فشارهای خود بر حماس به دنبال آن است تا حداقل نتیجه انتخابات در کرانه باختری را به نفع خود رقم بزند.

پیشتر در همین ارتباط، حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود: اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت رهبران این جنبش با هدف کارشکنی در مسیر انتخابات ملی فلسطین صورت می گیرد.

این جنبش همچنین یادآور شده است: اقدامات اخیر صهیونیست‌ها در کرانه باختری عزم و اراده ما برای احیای بیتِ فلسطینی را سست نخواهد کرد. ما همچنان به مسیری که انتخاب کرده ایم، ادامه می‌دهیم.

این جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود آورده است: اقدام صهیونیست‌ها در بازداشت رهبران حماس در کرانه باختری بار دیگر از چهره جنایتکارانه این رژیم پرده برداشت. با این حال، جنبش حماس همچنان در خط مقدم دفاع از حقوق مشروع ملت فلسطین گام برخواهد داشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها